Wpis z mikrobloga

Szukałem ostatnio samochodów za 25-50k i powiem Wam jedno: nie rozumiem jak ktoś w 2019 r. z własnej, nieprzymuszonej woli może kupować samochody marki ,,premium" pod postacią np. BMW E90, czy Audi A4 B8.

- Połowa dostępnych egzemplarzy to gruzy i ulepy,
- Utrzymanie tych gruzów na chodzie będzie kosztowało drugie tyle, o bezcennym czasie i nerwach nawet nie wspominam,
- Większość kompaktów z rocznika 2012+ wygląda wewnątrz znacznie nowocześniej, a ergonomią i funkcjonalnością biją na głowę te rydwany prestiżu.

#bmw #mercedes #audi #samochody #motoryzacja
  • 75
@wjtk123: 25-50k? Jak wsiadłem w Corsę z rocznika 2018, która jest w tym przedziale, to miałem zupełnie odwrotne myśli. Tandetne wykończenie, najtańsze materiały, marny silnik, bajerów - brak, bo klima i elektryczne lusterka to raczej standard obecnych czasów. Także ja podziękuję i w tym przedziale wolę kupić „5-cioletnio marke premium”.
@wjtk123: Ten post utwierdza mnie w przekonaniu, że obecnie panujące na wioskach E46 i A4 B6/B7 to już ostatnie pokolenie dynastii germańskiego prestiżu - następcy to kosztowne i skomplikowane dziadostwo.
A żeby było śmieszniej, to oprócz ulepów na rynku, pełno jest bieda-wersji (E90 bez ekranu centralnego!!!) Takie kwiatki wyglądają jak edycja specjalna dedykowana na rynek Uzbekistanu

Co jest zastąpi? Moim zdaniem SUV-y - to już od paru lat nowy wyznacznik prestiżu,
@AlfredoDiStefano: Bez urazy, ale to wnętrze jest tragiczne, jak dla 70-letniego dziadka xD. No i po co komukolwiek trzylitrowy, 280-konny silnik w takim czymś? Do przepisowego jeżdżenia po naszych drogach z ograniczeniami 50/90/120/140 i bezpiecznego wyprzedzania na pewno nie, a na tor się nie nadaje.
@wjtk123: fakt wnetrze dupy nie urywa ale z zewnątrz jest ładny. A 280 koni to moja fanaberia bo lubie mieć moc pod butem. Miałem motocykl który miał 80 koni i był dość szybki ale stwierdziłem ze chce mieć szybszy i kupiłem 120konny. Po prostu takie spelnianie motoryzacyjnych marzeń.
@wjtk123 Dacia lover ( ͡º ͜ʖ͡º) samo wykonanie tych nowych kompaktów przyprawia o palpitacje serca jak te wszystkie plastiki są tandetne. Zawsze wybiorę starsza klasę "premium" jak to nazwaleś, niż nowego kompakta. Stan zależy od tego co już kupisz, a koszt utrzymania? Jak dbasz tak masz.
Najezdzilem się nowymi furami klasy kompakt. Tylko BMW 1 jakoś daje radę. Nowy focus tez swietnie sie prowadzi ale jakość wykończenia to dramat. Niemiecki gruz typu octavia, fabia, golf, passat, nie skręcają ;) prowadzą sie jak szmaty. rozumiem wybór nowszego kompakta dla osób które nie pasjonują się motoryzacja. szukam najbogatszej wersji nie patrząc na rok, liczy sie tylko stan. Pierwsze założenie to udany silnik bez wad, więc wszystkie TSI, FSI, THP, TDI,
@wjtk123:
ja wiem ze to poważny portal i to wcale nie bait.

Jakiś czas temu też stałem przed wyborem, kilkuletni gruz premium czy nowe skodzistsu 3 cylindry bez podłokietnika

Mało jeżdżę bo do pracy mam z buta kawałek , ale każdy pokonany kilometr w moim gruzie premium to kilometr pokonany z uśmiechem na ustach

Każdy dokonuje wyboru auta na podstawie swoich priorytetów

Pic rel, mój premium sremium pod Lidlem
Pobierz lastofus - @wjtk123:
ja wiem ze to poważny portal i to wcale nie bait.

Jakiś czas...
źródło: comment_3L4WEHL8ZhDJuMs72f79Bv09nYRp4N1f.jpg