Wpis z mikrobloga

@Prezes_roku: W czym jest wygodne? Może jak się ma 2 dzieci to ma to sens a tak to po co komu takie auto?

Teraz mam zastępcze audi a5 zamiast mojego bmw e36. Audi jest niższe i dłuższe od mojej beemy a jedzie się nieporównywalnie lepiej. Mogę mocniej przyspieszać i hamować, bo siedzę dużo niżej i nie odczuwam tak tych przeciążeń plus zawieszenie mniej buja budą.

Jeszcze jak słyszę że ktoś ma
@Prezes_roku: @cwlmod: SUV-y to z praktycznego punktu widzenia gówno, ale to gówno ma w sobie jakiś dziwny magnetyzm. Pojeździłem trochę X3, gdzie wcześniej byłem zaprzysięgłym wrogiem tego typu aut, i spodobało mi się na tyle, że zacząłem szukać takiego dla siebie, wiedząc, że np. seria 5 F10 za te pieniądze byłaby lepszym wyborem. Nie wiem, nie kumam, ale zaczynam rozumieć jakim cudem producenci wyprali ludziom mózgi i że są klienci
@JudzinStouner: Przyznam że też jechałem raz x3 40i i byłem zachwycony. To auto prowadzi się jak duży sedan, jeżdżąc porsche cayenne nie miałem takiego wrażenia. To była po prostu gigantyczna kryka, której nie ma gdzie zaparkować. Tzn nie było bo teraz są miejsca dla suvów pod galeriami.
@cwlmod: ja od zawsze uwielbiałem niskie auta, coupé sedany itd. ale odkąd kilka razy zdarzyło mi sie przejechac suvowatymi zaczynam zmieniać zdanie. Boli mnie to. Ale wysiadanie i wsiadanie jest duzo przyjemniejsze w wyższym autku.

Znacznie przyczynił sie do tego tez w203 kumpla, gdzie przy wysiadaniu z lekkim zakwasem na nogach myslalem ze sie pochlastam.

btw. mam 23 lata. Chce Suva albo pickupa, najlepiej z liftem.
@cwlmod:
Ale ja napisałem, że SUV to NIE jest dobry pomysł. SUV-y są takim samochodowym odpowiednikiem jedzenia bezglutenowego: jest jakiś tam procent ludzi, którzy serio mają celiakię i nie mogą go jeść, a dla reszty to jest rzecz lansu / mody / bo mnie stać.

@jakno:
1. Nie nadają się w teren, bo to nie są terenówki (przeniesienie napędu, konstrukcja samonośna).
2. Nie nadają się w trasy, bo są zbyt
@Prezes_roku:
1) Nikt nie oczekuje od SUVa zdolności top-terenowych. Ale dzięki 4x4, wyższy prześwit, lepsza pozycja za kierownicą, często inna budowa podwozia, zabezpieczone newralgiczne elementy można wjechać spokojnie do lasu, na łąkę, jakieś szutrowe srogi. Nie wspominając, że i w mieście wygodniej się jeździ, bo krawężniki, dziury w asfalcie, znowu - wyższa pozycja lepiej widać. Ataki zimy...
2) To nie jest wada, tylko po prostu cecha. Palą tyle i tyle i
@vargemp: Miałem o tym napisać. Wsuwanie się jest spoko jak masz skórę. Do skóry trzeba wziąć grzanie, chłodzenie lub coś lepszego niż ten gówniany skaj ale to opcjonalnie

@Prezes_roku: Mój komentarz miał być do @Krzyshake

1. Z tym terenem to nie przesadzaj. Terenówki z prawdziwego zdarzenia i tak są doposażane żeby jeździć w przełajach albo po pustyni. Taki range rover świetnie daje radę w terenie na ile pozwalają mu opony.
@jakno: Raczej dlatego że jak jesteś młody i nie siedzisz nonstop w piwnicy to nie powinieneś odczuwać żadnego dyskomfortu z wsiadania do normalnego auta. Przecież nie jeździsz jakimś lambo do którego trzeba specjalnej techniki wsiadania dupą do przodu.