Wpis z mikrobloga

@Gert456: mialem podobna sytuacje z mediaexpert i nawigacja samochodowa, albo rejestratorem - juz nie pamietam.

Skontaktowalem sie prawilnie z nimi i podeslali kuriera po odbior niezamowionego przedmiotu. Co najlepsze minely ~2 miesiace, a na mailu przedsadowe wezwanie do zaplaty, za drugi przedmiot.
#!$%@? sie, rozkrecilem inbe, w mailu w adresatach umiescilem wszystkich swietych z tego sklepu , w zlaczniku przeslalem archiwum maili z odkrecaniem tej sprawy i potwierdzeniem odbioru paczki od
@Gert456: nie sądzę żebyś miał gdziekolwiek wpisany nr seryjny na rachunku - wiele razy juź zdarzało mi się reklamować, oddawać przedmioty i nikt nigdy nie sprawdzał po numerze - tylko czy zgadza się model z tym wpisanym na paragonie. Jedynym wyjątkiem był serwis gwarancyjny piekarnika, gdzie gość chciał koniecznie zobaczyć nalepkę z numerem, ale to chyba bardziej jakieś sprawy gwarancyjne - sklep nic do tego nie miał

ja bym śmiało otwierał