Wpis z mikrobloga

Aaaa 23 Kraków

Zgłoszenie nr 504 z dnia 2019-04-30 02:01:54

Imię: Aaaa
Wiek: 23
Miejscowość: Kraków
Kim jestem?
Cześć :) Jestem zwykłą, dwudziestotrzyletnią dziewczyną i mieszkam w Krakowie. Tutaj też studiuję i pracuję. Jestem samodzielna i zaradna, gotuję, piekę ciasta nie z tej ziemi, potrafię odkręcić słoik i zrzucić węgiel do piwnicy, ale co z tego, skoro nie ma się do kogo przytulić w nocy :) Nie potrzebuję więc taty-opiekuna, ani kogoś, kim ja musiałabym się zająć- poszukuję mężczyzny-partnera, z którym mogłabym zbudować związek oparty na zaufaniu i szacunku (co nie znaczy, że nie chciałabym kogoś czasem rozpieszczać).

Z natury jestem raczej spokojną osobą, nie lubię zbyt często przebywać w dużym gronie osób, zdecydowanie wolę wyjście na piwko w kilkuosobowym gronie lub domówkę z najbliższymi znajomymi. Lubię tańczyć, ale kluby odwiedzam zaledwie kilka razy w roku. Kiedyś umiałam trochę salsy i bachaty, chciałabym do tego wrócić- może zechcesz mi towarzyszyć? :D
Choć moja dusza jest romantyczna, wydaje mi się że jestem pragmatyczna, a przynajmniej taka staram się być. Nauczona doświadczeniem wiem, że snucie rozważań o życiu jest fajne (zwłaszcza nocą przy winie!), ale rzadko przynosi coś dobrego. Jestem miła i lubię żartować, ale miewam pesymistyczne nastroje.
Marzy mi się zostanie bizneswoman i otwarcie własnego biznesu.

Wygląd
177cm wzrostu i krągłe ciało. Krótkie brązowe włosy i brązowe oczy. Uwielbiam spódnice i sukienki! Czasem lubię ubrać się bardziej elegancko bez żadnej specjalnej okazji.

Zainteresowania
Muzyka (jazz, electro, hiphop, rock z lat 80tych), literatura (Hłasko, Borszewicz, Cabre, Wojaczek), hydrogeologia. Kocham piec ciasta, więc byłoby mi miło, gdybyś był łasuchem.
Lubię spacery, jazdę na rowerze, pływanie, układanie puzzli, mango, muzykę na żywo, stare i grube kotki, kontakt z naturą, brzydkie miasta. Chciałabym kiedyś wyjechać w autostopową podróż na południe.

Czego oczekuję?