Wpis z mikrobloga

Cześć Mireczki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Może od początku. Przypłynęła do nas piękna Corvette z 2014 roku, którą widzicie na zdjęciu poniżej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Auto będzie naprawiane w Bydgoszczy pod moim okiem, dlatego za zgodą właściciela chce wam zrobić serię wideo z naprawy. W podsumowaniu serii pokażę co ile kosztowało, ile trwało itp, dokładnie, bez ściemy.

Mam nadzieję, że seria przypadnie wam do gustu. Pierwszy odcinek z prezentacji auta zaraz po wyjęciu z kontenera już na kanale, zapraszam: KLIK

Dodatkowe fotki: https://instagram.com/p/BxAV7-tJqQe/

Oprócz tego dzięki wielkie za wszystkie plusy, obserwacje czy to na wykopie czy na instagramie, daje to naprawdę sporą motywację do pracy i zachęca do tworzenia tego typu nowości ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kanałem na YT postaram się wam przybliżyć trochę naszą pracę i pokazać, że da się auto naprawić porządnie i mieć z niego radość, także zachęcam do subskrypcji ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jak macie jakieś uwagi co do wideo, co mam pokazać itp to śmiało piszcie w komentarzach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Odpaliliśmy też nową stronę: KLIK - często pytaliście co mamy na miejscu albo ogólnie na sprzedaż także będzie tam taka zakładka (obecnie w trakcie tworzenia) i jest rozpisany dokładny koszt importu auta i cennik, który pomoże wam obliczać samodzielnie koszt importu.

Oczywiście zapraszam do obserwacji naszych tagów:
#blkauto - gdzie wrzucam ogólnie kontent związany z nami
#samochodyzusa - gdzie co jakiś czas wrzucam fajne oferty do sprowadzenia które mi wpadną w oko

Oraz na naszego Instagrama

#motoryzacja #samochody #blkauto #pokazauto
BLKauto - Cześć Mireczki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Może od początku. Przypłynęła do nas piękna Cor...

źródło: comment_lc5ir3KPoZIjORECgPDCo3i3WA8jLZLw.jpg

Pobierz
  • 87
  • Odpowiedz
@m0rgi: Ale chciałem Ci pokazać, że producent przewiduje wymianę tych elementów skoro są nawet na śrubki.
Tak, rozumiem, ale karton to też coś innego niż blacha.
Wszystko też zależy od sposobu naprawy. Ta podłużnica nie będzie lepiona żeby było jasne. Cały przód będzie rozebrany żeby dostać się do miejsca w którym ten element się łączy z resztą auta, nowy oryginalny wstawiony i przykręcony w to samo miejsce i tak samo przyspawany.
  • Odpowiedz
  • 0
@BLKauto Rozumiem że nie robisz specjalnie tnąc koszta.
Tylko jaką masz gwarancję, że ta reszta konstrukcji po crashu nie była naruszona i przy drugim strzale już się zachowa inaczej niż powinna?
Przecież te części konstrukcji nie są po to łączone by je po zderzeniu wymieniać a by zrobić strefy zgniotu. Nikt po wypadku później nie bada jak one zostały naruszone i grasz w loterię jeśli takie coś kupujesz.
Oczywiście po rozebraniu auta
  • Odpowiedz
@m0rgi: Tak jak mówisz od tego są strefy zgniotu. Później trzeba wszystko pomierzyć, po przekątnych itp. Tak są zaprojektowane.
Tak to również fakt. Myślę że chodzi ogólnie o to żeby każdy postępował rozsądnie, każdy ma jakieś tam osobiste preferencje.
  • Odpowiedz
  • 0
@BLKauto Czyli widać że coś tam wiesz też o tych punktach kontrolnych których przesunięcie wiele wskazuje na naruszenie konstrukcji a więc i stref zgniotu.

Dla mnie zainteresowanie autem kończy się na belce pod zderzakiem i oryginalnych poduszkach.

Mam nadzieję że komuś ta nasza wymiana zdań się przyda i aż dziw że któregoś z moich wpisów nie usunąłeś.

Z ciekawości zobaczę filmik z naprawy.
  • Odpowiedz
@m0rgi: Tak, oczywiście, auto poza podstawowymi czynnościami będzie naprawiane przez fachowców.
Nie usuwam, szanuję twoje zdanie, jest to dla mnie zupełnie naturalne, że preferencje każdego są inne :)
  • Odpowiedz