Wpis z mikrobloga

@Toudi92: @Aerwin: Na LPG forum jest (przynajmniej kiedyś było) mocne lobby przeciwników lubrykacji. Ponoć ta podawane jednopunktowo zaraz za przepustnicą idzie tylko na dwa najbliższe cylindry.
  • Odpowiedz
@SpokojnyPan: Dzięki, czyli kolektor, przepustnica do czyszczenia? A co z pierscieniami? Tam też może zbierać się ten syf? Czyścić czy olać? Da się to jakoś wypalić?
  • Odpowiedz
  • 1
@Toudi92 jak chcesz instalować LPG w hondzie to nie kupuj żadnych wtrysków hana srana, ani zavoli tylko znajdź takiego gazownia co zainstaluje Ci #!$%@? stalowe wtryski. z 3 tysiące wylozysz ale będzie prima sort, lubrykacja może i coś daje bo gaz na ogół jest suchy, ale nigdy nie miałem takiej instalacji więc się nie będę wypowiadał na ten temat. Miałem kiedyś BRC na listwie zavoli i co rusz się #!$%@? coś.
  • Odpowiedz
  • 1
@Toudi92 no to chyba jakieś bez szału, ale jak błędów nie ma i jakoś tam jeździ to tylko dbaj o wymianę filtrów co 10 tys km, i pamiętaj że mając hondę w LPG jesteś zmuszony zmniejszyć interwał. sprawdzania luzów zaworowych, gdyż w hondach trzeba to kontrolować, bo w porównaniu do Niemców tam mają hydrauliczne popychacze i nic nie trzeba sprawdzać. Kontroluj luzy zaworowe co 25-30 tyś km, czy też nawet jak rozrząd
  • Odpowiedz