Wpis z mikrobloga

  • 2
@xandra kontaktowałem się z plushem. Kazali mi zmienić TYMCZASOWO na 3G i jak się nie poprawi za kilka dni to znów zgłaszać.

Na 3G mam pobieranie 10mb/s to już jakoś idzie używać telefonu ale mimo wszystko skandal
  • Odpowiedz
@xandra fizyki nie oszukasz, budynki, drzewa i wszystko co znajduje się w strefie fresnela ma wpływ na,, szybkość ", ilość użytkowników itp. Jeżeli chcesz mieć 40Mbs gwarantowane to kabel... Póki nie wprowadzą 5G(nowych częstotliwość) to będzie tylko gorzej.
  • Odpowiedz
@xandra jeżeli menu serwisowe nie jest zablokowane to czasami da się wymusić konkretne pasmo w telefonie (najlepiej 2600Mhz), ale to jest obusieczna broń, im dalej od nadajnika tym gorsza prędkość (wyższa częstotliwość=mniejszy zasięg). Jaki telefon?
  • Odpowiedz