Wpis z mikrobloga

Hejka,
dziś mam dla was przeogromną aktualizację, w której usunąłem i napisałem na nowo praktycznie cały system rakiet w grze. Materiału wideo jeszcze z tego nie mam, dlatego dziś musicie zadowolić się tekstem oraz kilkoma screenami.

Oprócz nowego systemu rakiet, dodałem także coś do grafiki, przerobiłem eksplozje oraz poprawiłem znacznie optymalizację i wielkość pliku zapisu.

Grę możecie kupić tutaj (jest DEMO :O): https://mesote.itch.io/earthx

Najlepiej jest po prostu przeczytać changelog :D Zawarte są w nim tylko te najważniejsze zmiany, ale w rzeczywistości jest ich o wiele wincyj.
- przerobiono system rakiet
- dodano jakość budowy rakiety
- dodano wytrzymałość rakiety
- dodano nowy model rakiety
- dodano nowe animacje rakiety
- dodano budowanie takiej samej rakiety wiele razy w tym samym momencie
- dodano system losowych eksplozji rakiety
- dodano dym przy starcie i lądowaniu rakiety
- dodano 3 nowe moduły
- dodano opcję odrzucenia kontraktu
- dodano więcej informacji do podglądu kontraktu
- dodano roczne wydatki do statystyk finansowych
- poprawiono znacznie optymalizację gry po dłuższej sesji
- poprawiono interfejs w kilku miejscach
- poprawiono system zaufania
- poprawiono algorytm na eksplozje rakiet
- naprawiono błąd z ustawieniami graficznymi
- naprawiono błąd, który powodował psucie się 50% gry (Thanos Bug)
- naprawiono kilka innych mniejszych błędów, które nie psuły gry, aczkolwiek uniemilały grę

Później jakieś rozdajo, więc obserwujcie #earthx :)

Twitter: https://twitter.com/EarthxGame
Youtube: https://www.youtube.com/c/Mesote
Facebook: https://www.facebook.com/earthxgame
Discord: https://discord.gg/sbXwwMs

#gry #gamedev #tworczoscwlasna #chwalesie
Pobierz denis-szwarc - Hejka, 
dziś mam dla was przeogromną aktualizację, w której usunąłem ...
źródło: comment_CcuN4s5ON9YzULbE55Ojv2BbVbqMjaac.jpg
  • 5