Wpis z mikrobloga

W ogóle, jak sobie człowiek pomyśli, że w około półtora dekady CD Projekt RED z jedno krzesło oraz komputer zmieni w Keanu Reevesa występującego i robiącego show ich najnowszej produkcji, to trochę opad szczęki.

#gry #cyberpunk2077 #cdprojektred
  • 34
  • Odpowiedz
każdy jakoś zaczynał

@dzosuaa: tylko jakoś tak dziwnie, dzieci bogaczy zaczynają na zupełnie innym poziomie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

nawet vatu nie można spokojnie wyłudzić, co za kraj

@klonopin-retard: weź sobie doczytaj jak wyglądała kwestia Optimusa, bo głupoty piszesz. Gdybyś miał rację, to CD Projekt nie przejąłby Optimusa, by walczyć dalej w jego imieniu. No, ale łączenie faktów najwyraźniej przekracza twoje umiejętności ( ͡° ʖ
  • Odpowiedz
Za to co robią z gwintem można co najwyżej na nich napluć xD Ich legenda może się posypać nawet szybciej niż PR blizzarda xD


@KochanekAdmina: A co takiego robią? Porzuciłem Gwinta jakiś czas przed Homecoming, ale dotąd o ile było widać, że nie mają jednej jasne wizji rozwoju i średnio się odnajdują w karciance multiplayer, to jednak np. łatwość zbierania kart nie uprawniała jednak do plucia na nich. Ot, lekka wtopa,
Jan_K - > Za to co robią z gwintem można co najwyżej na nich napluć xD Ich legenda mo...

źródło: comment_DIIJOWxwu9sxS9mZFQ41IrG7xVxnFXCC.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
A co takiego robią? Porzuciłem Gwinta jakiś czas przed Homecoming, ale dotąd o ile było widać, że nie mają jednej jasne wizji rozwoju i średnio się odnajdują w karciance multiplayer, to jednak np. łatwość zbierania kart nie uprawniała jednak do plucia na nich. Ot, lekka wtopa, ale wobec graczy byli jednak w miarę w porządku.


@Jan_K: oni już chyba z 2-3 razy przebudowali całą grę, każda poważna osoba dała już sobie
  • Odpowiedz
Na poczatku pomyslalem sobie ze poltora dekady to przeciez lata 90 i po chwili ogarnalem, ze jednak nie ()


@Sinn: to mniej więcej tyle samo co półtorej taty albo półtora mamy, innymi słowy półtorej tygodnia. Do szkoły Wy chodzili? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@red7000: Taki znalazłem od ręki, wolałbym z osią i miałem nawet szukać, ale uznałem, że przecież dla ukazania skoku nie ma znaczenia, czy Wiedźmin 1 miał przychód 10 mln, czy 100 mln.
  • Odpowiedz