Aktywne Wpisy
Poznałam chłopaka w #poznan nie #tinder Na pierwszą randkę zaprosił mnie na kawę. Było bardzo fajnie. Teraz znowu proponuje kawę. Nie chce na kawę chce na obiad. Mam mu powiedzieć wprost czy się obrazi i pomyśli że jestem roszczeniowa? Chciałabym żeby trochę bardziej się postarał. Jesteśmy dorośli #logikarozowychpaskow #rozowepaski #randkujzwykopem
ElementalX7 +79
#famemma "Spokojnie, Youtube nie ściągnie nam konfy" YouTube:
A tak swoją drogą, to chyba po tym ostrzeżeniu nie mogą nic publikować przez tydzień, jaki pech tak kilka dni przed galą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A tak swoją drogą, to chyba po tym ostrzeżeniu nie mogą nic publikować przez tydzień, jaki pech tak kilka dni przed galą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wprowadzenie odmiany Caro było jedną z najpoważniejszych prób przeobrażenia auta. Za stylizację auta odpowiadali Antoni Kasznicki we współpracy ze Zbigniewem Kowalczykiem. Całością prac kierował inż. Jan Politowski. W sumie zmieniono 268 części i podzespołów. Najpoważniejsza modernizacja dotyczyła oczywiście sylwetki auta, pojawiły się nowe światła i zderzaki. Ponadto zmodernizowano układ zapłonowy, w układzie wydechowym pojawił się tłumik środkowy, wprowadzono bezpieczniejszą kolumnę kierownicy. Zmiany spodobały się nabywcom. W roku 1992 sprzedano ponad 80 tysięcy egzemplarzy Caro, w roku 1994, sprzedaż przekroczyła 100 tysięcy aut. Co trzeci nowy samochód sprzedawany w Polsce w tamtym roku miał znaczek z napisem Polonez. Produkcję Poloneza zakończono w marcu 2002 roku.
#historia
Komentarz usunięty przez autora
szerokie i owszem, wąskie Caro to było w sumie przejściowy Polonez z nowym przodem i kierownicą ( ͡° ͜ʖ ͡°) dopiero w MR'93 zmieniono m.in. zestaw wskaźników, instalację elektryczną, lekko zmodernizowano deskę rozdzielczą, czy też poszerzono rozstaw kół i zmodernizowano podszybie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@konik_polanowy: Widać do dzisiaj większość uległa biodegradacji. ( ͡º ͜ʖ͡º)