Wpis z mikrobloga

@Staryan0na: imo cos na kablach, jesli blad wraca, ew bezpiecznik. Wez multimetr i sprawdz, to chyba 5v czujnik - 5v, masa i sygnal. Albo oddaj to fachowcowi, bo wyrzadzisz wiecej szkod niz dobrego. Podlaczanie klonow tez madre nie jest.
  • Odpowiedz
@Stachu06 Czynnik jest caly, czujnik wymienial fachowiec. Nie zabieralem sie w ogole do tego poza sprawdzeniem czy bezpiecznik nie strzelil. @Student_AWAS mechanikowi tez wydaje sie, ze cos z wiazka jest nie halo i sugerowal sprawdzic przewody. Mnie jednak zastanawia czy to nie jest moze tylko kwestia niewykasowanego bledu.
  • Odpowiedz
@Staryan0na: no to skasuj błędy. Skoro czynnik jest i czujnik wymieniał specjalista to mógł jeszcze ci błędy pokasować ( ͡° ͜ʖ ͡°) wiązkę niestety zawsze trzeba brać pod uwagę, a czasami nawet cały sterownik.
  • Odpowiedz
@Stachu06: bo to tacy specjalisci, nabijaja, ale klientow w butelke xd ale on fachowiec, bo ma maszynke texy xD ale jak klima dziala, to nie wie, cale podworko mam #!$%@? takim chlamem po fachowcach.

Ostatnio gosciu wydal 2k, by okazalo sie, ze problemem byl bezpiecznik 60A xD
  • Odpowiedz
@sm3rf1, @stachu06, @Staryan0na Delphi Ci za dużo nie powie, masz tam jeszcze jakiś błąd nieznany. Podepnij interfejs Renault i wtedy sprawdź. Dodatkowo w przypadku Renault błędu nie trzeba kasować po naprawie by dany element zaczął działać.
  • Odpowiedz
Panowie, do tego mechanika rodzina jezdzi od 10lat i zawsze bylo ok. W jego uczciwosc wierze. Po prostu samochod odstawiala tesciowa i powiedziala, ze czujnik jest do wymiany, wiec sciagnal czynnik, wymienil czujnik i zlozyl z powrotem. Zrobil to, o co poprosila. Czujnik jest nowy na 100%, bo znajduje sie za kratka zderzaka, wiec widac, ze zostal wymieniony. Na schemacie widzialem, ze w przekazniku za sprzeglo klimy odpowiada pin nr 10 i
  • Odpowiedz
  • 0
W M2 trzeba usunąć ten błąd żeby klima ruszyła. Był tam też zawór i można było odkręcić czujnik bez opróżniania układu.
  • Odpowiedz
@mpcorp: co do zaworu to nie polecam odkręcać mimo wszystko czujnika bez opróżniania układu, bo czasem ten zawór potrafi zawieść i zanim zablokuje się to potrafi pół czynnika uciec
  • Odpowiedz