Aktywne Wpisy
USER_303 0
Wszystkie znaki na niebie wskazują że mój brat jest ćpunem i niszczy sobie życie ... Ja nawet nie wiem co robić, nie da się z nim porozmawiać nawet ... Rozwiązaniem które coś by zmieniło to zgłosić na policję, ale nie chcę mu tego robić, może jeszcze da się coś od niego dowiedzieć, pomóc mu. Jakieś propozycje jak z nim porozmawiać ?
#pytanie #narkotykizawszespoko
#pytanie #narkotykizawszespoko
G06DbT +14
Dziś znowu wy będziecie siedzieć w klimatyzowanych biurach i mieszkaniach, na swoich wygodnych fotelach czy sofach, pijący dobrą kawę, pachnący i w czystych ubraniach.
A ja? Ja się obudziłem o 3:27 (budzik na 4 był nastawiony), raz zwlekę się z barłogu żeby sobie zrobić śniadanie i żarcie do kołchozu. Po godzinie 5 pojadę, i znowu będę musiał się przebrać w ciuchy robocze, trzeba będzie odbić kartę i kołchozowanie będzie wykonywane.
Szkoda ze
A ja? Ja się obudziłem o 3:27 (budzik na 4 był nastawiony), raz zwlekę się z barłogu żeby sobie zrobić śniadanie i żarcie do kołchozu. Po godzinie 5 pojadę, i znowu będę musiał się przebrać w ciuchy robocze, trzeba będzie odbić kartę i kołchozowanie będzie wykonywane.
Szkoda ze
czyli
Phoenix/Fenghuang/Shanghai SH760
W historii motoryzacji nierzadkie są przypadki zakupu licencji na dany pojazd, aby produkować go pod własną markę, jednak przypadki opracowania samochodu na podstawie modelu licencyjnego są już rzadkością. Tak było z chińskim samochodem Shanghai SH760, który jest znany także jako Phoenix czy Fenghuang.
Historia Shanghai Auto Works, producenta Shanghaia, rozpoczyna się w 1949 roku – wówczas w Szanghaju powstał zakład naprawczy samochodów o tej nazwie. Dość szybko, bo pod koniec lat 50. XX wieku postanowiono stworzyć samochód osobowy. Phoenix, bo tak nazwano serię prototypów, oparto o konstrukcję licencyjnego GAZ M-20 Pobiedy, czyli FSO Warszawy; dolnozaworowy silnik był kopią M-20 ze wspomnianego radzieckiego auta. Z kolei design karoserii oparto o amerykańskiego Plymoutha Savoya z lat 1955-57.
W późniejszym czasie stworzono również kilka innych prototypów, które dalej bazowały na konstrukcji Warszawy; jednostki były w tym czasie zmieniane na mocniejsze V8. Sytuacja zmieniła się z ostatnim prototypem, którego oparto o konstrukcję Mercedesa W180 220.
Produkcję Shanghaia SH760 rozpoczęto w 1964 roku, i trwała około dziesięciu lat. W późniejszym okresie pojawiły się modele SH760A (lata 70.XX) oraz SH760B (lata 80.XX). SH760B posiadał niektóre elementy z wówczas wytwarzanego w ChRL Volkswagena Santany.
W roku 1989 w produkcji pojawiły się wersje SH7221 i SH7231 – zastąpiły one odpowiednio 760A oraz 760B. Produkcja Shanghaia ostatecznie zakończyła się w 1991 roku; wersja pick-up, która była oparta o Phoenixa, przetrwała na taśmie produkcyjnej nieco dłużej.
#samochody #motoryzacja #gruparatowaniapoziomu #chrl #prl #zsrr #autakrokieta