Wpis z mikrobloga

#pomoc #allegro #pytanie #pytaniedoeksperta
Mam takie pytanie. Kupiłem na allegro od sprzedawcy przedmiot który po 10 dniach dopiero został wysłany mimo że deklarowana była wysyłka 3-4dni. Towar dziś dotarł, ale jest uszkodzony, każdy element jest pogięty. Chcę odesłać towar sprzedającemu. Na stronie ma napisane że zwroty pokrywa kupujący. Jak to ma się do tego że chce odesłać towar który jest po prostu złomem a nie produktem który zamówiłem? Mam pokryć koszta syfu który wysłał? Jak prowadzić dalej sprawę? Napisałem że żądam zwrotu wszystkich poniesionych kosztów łącznie z wysyłką uszkodzonego towaru. Co robić, gdy sprzedający nie będzie chciał zwrócić kasy?
  • 3
@taktoto: Na tą chwilę nie skorzystałem, wysłałem maila z wypełnioną reklamacją i żądania zwrotu całkowitych kosztów. Czekam na odpowiedź i zobaczymy co dalej, oczywiście foty porobione. Dzięki za odpowiedź! :)