Wpis z mikrobloga

@diogene aa sorki troche cie w błąd wprowadziłem bo nie wiedziałem ze Subaru zmieniło nazewnictwo modeli, teraz Impreza to inny model niz WRX STI chociaż wyglądają podobnie
  • Odpowiedz
@ROZPEIRDOL9001: Paliwo to wiadomo indywidualna sprawa. Olej co 7k kilometrów około 350-400 z filtrem. Wchodzi 4,5 litra. Na lato warto lać bardziej gesty, ja leje 10w50 Bardahl. Na zimę jak fabryka zaleca 10w50. Opony letnie mi spokojnie starczają na 2 sezony kolejne 2k. Elementy zawieszenia nie odbiegają od średniej dla japończyków no chyba ze pójdziesz w poliuretany. Klocki pod złote brembo 800 zł. Tarcze około 2-3k. Luzy zaworowe co jakiś czas
  • Odpowiedz
@ROZPEIRDOL9001 myślę, że tak, bo auta pseudosportowego z bardziej niezawodnym silnikiem wyceniam na 500zl/mc gdzieś tyle wychodzi, rocznie z 6000zl spokojnie, w tu dochodzą remonty co 100kkm.
  • Odpowiedz
@ROZPEIRDOL9001 tak to wychodzi jak podliczysz.
Utrzymanie używanego auta szybszego zakładasz, że jeździsz szybko i ma być tip top.
Powiedzmy masz go 3lata:
- jakis remoncik zawiwszki Cię spotka 2000zl
- w silniku coś odma albo inne rozrząd? 1500zl
- OC 3x 800zl to 2400zl
- opony 3000zl
- hamulce 1000zl
- oleje filtry 900zl
Około 11 000zl wychodzi tak powiedzmy, a nic się nie zepsuło tak naprawdę serwis + użytkowanie.
Jak
  • Odpowiedz