Wpis z mikrobloga

@abell: Mirku, niestety nie pomogę w temacie stukania ale mam pytanie w sprawie tribana 100. Jesteś zadowolony czy jednak teraz, z perspektywy czasu wybrałbyś coś innego?
@abell: stukający wentyl? o.0
Nie spotkałem się z czymś takim. Daj nakrętkę i zobacz jaki efekt, ale ona tam jest przede wszystkim na potrzeby montażu, żeby przy układaniu dętki i opony się nie przesuwało.

Stawiałbym raczej na stuki pracujących szprych, które są nierówno naciągnięte albo poprzeciągane.
Druga opcja to luzy na piaście.
Trzecia to luzy na sterach.
Nie sądzę żeby to był wentyl. Sprawdź szprychy, piastę. W rowerze jak coś stuka podczas jazdy i słychać jakby to było z przodu, to pewnie coś stuka z tylu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@galonim: nie wiem co rozumiesz przez to, że nie ma możliwości nakręcenia nakrętek na wentyle. Każdy, ale to każdy gwint jest ustandaryzowany, nie ważne, czy jest to gwint metryczny, czy calowy. Do każdego idzie dobrać nakrętkę z odpowiednim skokiem gwintu.
@abell: mi się kiedyś w czasie jazdy luzowały właśnie te nakrętki na wentylach, których nie masz i dzwoniła w czasie jazdy po nierównościach. Sposobem na to okazał się być kawałek
@xiwlys: kupiłem go na dojazdy do pracy-dom dziennie robię ok. 47km i przejechałem już nim ok 1400 km. Jestem zadowolony, za te pieniądze nie kupiłbym chyba nic lepszego. Do zmiany biegów szybko się przyzwyczaiłem, choć może na wiosnę sprawię sobie klamkomanetki, ale nie odczuwam dyskomfortu z tego powodu. Obecnie myślę nad zmianą siodełka, ale najpierw kupię sobie pampersa.
Jedyne do czego się musiałem przyzwyczaić to inna pozycja niż na moim starym