Wpis z mikrobloga

@Raciatek: sklep, odbiór osobisty i po zakupie obejrzenie towaru od ręki, jeśli możliwe sprawdzenie czy działa?
jak można powierzyć kilka k obcemu człowiekowi? :D kurierem co najwyżej książki zamawiam
  • Odpowiedz
@mati1990: bo czasem szuka sie niższej ceny (i nie mowię o 30 zł tylko o np. 300) albo specyficznego towaru, niedostepnego stacjonarnie.

No i kto Ci broni sprawdzic pezy kurierze? Niech potek firm buli.
  • Odpowiedz
@Raciatek: szkoda czasu na odsyłanie, martwienie się czy uwzględnią gwarancje bo jednak uszkodzenie powstało bez widocznej skazy i przy kurierze tego nie widać. 300 w porównaniu z 3-4k to nie jest duży koszt świętego spokoju.
  • Odpowiedz
  • 0
@mati1990: no a co to za różnica od kogo odbieram skoro pewnych wad nie widać gołym okiem. Więc w takich przypadkach nie ma to najmniejszej różnicy.

W przypadkach fizycznego widocznego uszkodzenia najprawdopodobniej będzie też uszkodzenie opakowania i nie przyjmujesz przesyłki.

W najgorszym razie spisujesz protokół szkody i można to zrobić nawet jak kurier odjedzie
  • Odpowiedz
@PortalZeSmiesznymiObrazkami: ale polecam zakupy w proline, przynajmniej katowice. Do droższych części wolę dopłacić 50-100 na sprawdzenie czy dana część działa. Jeszcze mi nie odmówili. Szkoda mi czasu na jeżdżenie, zwracanie i jeszcze żeby się okazało że odrzucą, za bardzo szanuje swoją kasę.
  • Odpowiedz
@PortalZeSmiesznymiObrazkami: no nie, bo dalej tej rzeczy nie masz i musisz czekać. a w sklepie stacjonarnym zazwyczaj mają po kilka egzemplarzy więc jak jedno uszkodzone wymieniają od ręki na działające. Wolę poświęcić kilka godzin niż kupować kota w worku.
  • Odpowiedz
@mati1990: ograniczająć się do jednego sklepu :
a) ograniczam się do wybranych modeli i dostępności
b) przepłacam

Kupić uszkodzoną elektronikę (która jest nowa - niepochodząca ze zwrotu) to jak wygrać w lotka. Firma wymienia setki komputerów rocznie i hmm od przez ostatnie 3 lata nie przypominam sobie by od nowości coś nie działało. Raz padł procesor w trakcie pracy (oczywiście gwarancja i wymiana). Trochę dysków, ale z tym to najczęściej problem
  • Odpowiedz
@mati1990: dlaczego miałby mi odrzucić? jeżeli uszkodzenie mechaniczne to albo wcześniej nie przyjąłem przesyłki bo są widoczne ślady na opakowaniu albo mam filmik z unboxingu ze było od nowości.

Jeżeli nie działa z inne przyczyny nie widocznej, to nie ma szans by odrzucili chyba, że kupowałeś w jakiegos janusza. Z reszta przy kupnie na odległość towar zwracam bez podania przyczyny do 14 dni a nie na gwarancje.
  • Odpowiedz