Wpis z mikrobloga

Mirki z tagow #informatyka #programowanie #hacking dostalem znowu jakiegos idiotycznego maila jak ponizej. Zazwyczaj usuwam je bez nawet zagladania jednak co przyklulo moja uwage tym razem jest fakt, ze pierwszy raz mail wygladal jak od zwyklej firmy anizeli jakis kompletnie randomowy wygenerowany adres.

Czy jest mozliwe, ze ta firma z ktorej domeny przyszla wiadomosc jest w jakis sposob zainfekowana i oszust byl w stanie uzyc ich serwerow do wyslania tej wiadomosci? Chcialem po prostu ich poinformowac o potencjalnych problemach z bezpieczenstwem lecz zanim sie wyglupie chcialem sie dowiedziec czy oszusci sa w stanie uzywac cudzych adresow bez koniecznosci "hackowania" czyjegos maila/domeny?

W dniu 2019-08-19 13:21:12 użytkownik napisał:

Cześć, jestem hakerem i programistą, mam dostęp do twojego konta XXXXXXX.


Twoje urządzenie zostało zainfekowane moim prywatnym złośliwym oprogramowaniem, ponieważ przeglądarka nie została zaktualizowana / naprawiona.

W twoim przypadku wystarczy odwiedzić witrynę, na której znajduje się mój iframe, aby automatycznie zostać zainfekowanym.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej - Google: „Drive-by exploitH”.

Moje złośliwe oprogramowanie dało mi pełny dostęp do wszystkich kont, pełną kontrolę nad systemem operacyjnym, a ja byłem w stanie szpiegować cię za pośrednictwem kamery internetowej.


Zebrałem wszystkie twoje dane osobowe, nagrałem niektóre z twoich filmów (przez kamerę internetową) i PISEMO, JAK SIĘ ZADOWOLASIŁEŚ !!!

Mogę opublikować wszystkie twoje dane osobowe wszędzie, w tym w Darknet, gdzie są bardzo chorzy ludzie.

Mogę wysyłać twoje filmy do wszystkich twoich kontaktów, publikować je w sieciach społecznościowych i wszędzie!

Nie zostawiłem żadnych śladów: usunąłem złośliwe oprogramowanie po zakończeniu pracy, a ten e-mail został wysłany z zaatakowanego serwera ...

Jedynym sposobem, aby mnie zatrzymać, jest zapłacenie dokładnie 205€ w Bitcoinach (BTC).