Wpis z mikrobloga

Łukasz 23 Lublin

Zgłoszenie nr 547 z dnia 2019-08-31 21:23:02

Imię: Łukasz
Wiek: 23
Miejscowość: Lublin
Kim jestem?
Jestem inżynierem, pracuje w biurze projektowym. Chcę cały czas się rozwijać, między innymi poprzez zaczęcie kolejnego stopnia studiów w tym kierunku.

Z natury jestem raczej spokojną osobą, z introwertycznym charakterem. Bardzo mi ciężko mówić, co myślę i otwierać się przed innymi ludźmi. Nie jestem typem imprezowicza, czy duszy towarzystwa.

Wygląd
Wzrost 177 cm, waga 60 kg. Mam raczej smukłą i opływową budowę ciała. Mam normalne, ciemne włosy i zielone oczy. Ubieram się ciemne, jednokolorowe ubrania - najczęściej t-shirt i ciemne jeansy albo jakieś materiałowe spodnie.

Zainteresowania
Głównie interesuje się sprawami związanymi z moimi studiami i pracą, tj. lubię tematy związane z nowymi technologiami w inżynierii elektrycznej czy z odnawialnymi źródłami energii. Kiedyś sporo interesowałem się historią, a do dzisiaj z tego hobby zostało mi zwiedzanie takich ciekawych miejsc jak: pałace, dworki czy stare parki. W wolnych chwilach lubię pograć w szachy. Bardzo lubię się uczyć i pomagać w nauce innym. Dodatkowo interesuję się takimi rzeczami jak każdy: seriale, filmy, książki.

Czego oczekuję?
Chciałbym poznać osobę, która mnie polubi i przy której mógłbym się rozwijać. Bardzo cenię inteligencje, fajne zainteresowania. Z wyglądu ->#szaramyszkadlaanonka.

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?
Nie mam pojęcia, mam nadzieję, że taki przeżyje i już wtedy już będę wiedział, co powinienem tu napisać.

Stosunek do ślubów, dzieci, używek.
Nie mam sprecyzowanego stosunku do ślubów, wiem że to tag #mirekszukazony ale na razie chciałbym po prostu kogoś poznać. Lubię dzieci, lubię z nimi rozmawiać, uczyć nowych rzeczy. Pewnie chciałbym mieć kiedyś swoje. Z używek to tylko piwo, kawa i herbata. Mocniejsze alkoholi pijam okazyjnie. Nie palę papierosów i nie cierpię ich zapachu. Nigdy nie miałem kontaktu mocniejszymi używkami.