Wpis z mikrobloga

@x-kom to od dziś dla mnie totalne dno. Zmarnowany czas, nerwy i pieniądze to moje doświadczenie z zamawiania u nich sprzętu.

Ale dokładniej. Zamówiłem 29 sierpnia kilka części do nowego komputera. Wszystkie części były na stanie z dopiskiem dostawa jutro. Jedyne czego potrzebowałem to aktualizacja biosu na płycie głównej (bazooka v2 bo 3rd gen ryzena tego wymaga na tym sockecie), dowiedziałem się na infolinii że ta usługa zajmie dodatkowe 2 dni max. Ok, no to plus minus środa.
Dzwonie w środę na infolinię - dziś wysyłamy, będzie w czwartek.
Dzwonie w czwartek - dziś wysyłamy, będzie w piątek.
Dzwonie w piątek - kto by się spodziewał - będzie w sobotę.
Dzwonie w sobotę - no nie wysłaliśmy.
No zesz jasna cholera.
Zmieniłem w sobotę na zamówieniu kartę graficzną na inną - zapewnienie, że wszystkie części będą w poniedziałek.
Minął weekend, informacji brak do 15, dzwonie.
Infolinia - będzie we wtorek! No do ciężkiej cholery, cały czas byłem super miły i wyrozumiały, ale to juz przesada. Przekierowano mnie na dział handlowy, tam mnie przepraszano, powiedziano, że dostanę rekompensatę, i oczywiście zapewnienie - dostanę wszystko we wtorek.
Godzinę później telefon z x-komu od gościa z którym rozmawiałem w sobotę - wszystko sprawdziliśmy, jakiś błąd systemu, na 100% będzie na wtorek.
Dzwonie dziś o 10 - okazało się, że zamówienia na mnie są 3 XD, informacja że do godziny 13 powinienem dostać smsa że jest gotowe do odbioru.
Godzina 13:30 - cisza. Dzwonię do nich i proszę o kontakt z salonu w Gliwicach żeby ktoś mi powiedział czy w ogóle to tam dojechało, konsultantka powiedziała, że przekaże informacje ze proszony jest pilny kontakt.
Godzina 15 - cisza.
Pojechałem do salonu - no nie ma, będzie jutro XD
Anulowalem zamówienie i już totalnie zdenerwowany zadzwoniłem robić inbe na infolinii. Rozmawiałem z 15 minut, przepraszano mnie, wyjaśniano, zaproponowano że będzie jutro. XD
Anulowalem, nie chciałem więcej się w to bawić. Poszedłem do sklepu z braku siły, wziąłem części poza płyta główna które już były na miejscu, po czym poszedłem do Proline i kupiłem płytę z socketem x570 za 400zl więcej. Nie spodziewam się żadnej rekompensaty, ale odradzam wam zamawianie stamtąd czegokolwiek. Nie mam więcej siły na ten żart.
#xkom #komputery #zalesie
  • 5
@Wurf: dlatego ja zawsze robiez tego Listę, potem link do listy kopiują i zadaję pytanie ma meila, czy na stanie i są wstanie skompletować zamówienie, co powoduje że 90% zamówień na xkom u mnie to zamóienie ma mail + przelew.
@Wurf: Bardzo przepraszamy za powstałe komplikacje przy realizowaniu zamówienia. Całej sprawie przyjrzymy się dokładnie i skontaktujemy się jeszcze z Tobą