Wpis z mikrobloga

Mirki i Mirki,
w wynajmowanym mieszkaniu w kiblu mam dziurę 20x25cm za którą jest pion kanalizacyjny.
Chata jest z okolic 2000 także po prostu ktoś tam w środek dał dwa dość słabe magnesy i przypieprzył na to zwykłą płytkę łazienkową z uchwytem. Fajnie, ale płyta jest ciężka i zaczęła spadać, wygląda po paru upadkach jak totalne gówno, roztrzaskana w milionie miejsc. Nie znam się na budowlance nic a nic, nie mam za bardzo sprzętu tutaj żeby coś sensowniejszego zrobić, mogę jakoś łatwo wymienić tę płytkę na coś innego? Szukam, ale właściwie sam nie wiem czego.

Znalazłem np. to https://www.leroymerlin.pl/plytki-ceramiczne-i-gipsowe/listwy-wykonczeniowe-krzyzyki-drzwiczki-rewizyjne/drzwiczki-rewizyjne-i-maskownice/drzwi-rewizyjne-inox-standers,p270598,l2543.html , ale nie wiem czy się nada do takiego zastosowania? Jak to w ogóle zamontować? Bo na stronie uja napisali a w necie widzę że ludzie wiercą, kiedy ja tam nic nie wywiercę bo wszędzie wkoło płytki, od środka za dużo nie zdziałam bo tam jest dosłownie kilka centymetrów i rura :/

Dzięki za jakąkolwiek pomoc ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#budowlanka #remontujzwykopem #remont #lazienki
  • 11
@Catmmando: wolałbym nie wiercić biorąc pod uwagę fakt że właściciel sobie raczej tego nie życzy a ja w życiu wiertarkę trzy razy na oczy widziałem (robiłem trochę remontów, ale wiercenie nie jest moją najmocniejszą stroną).

@darek-jg: ale ja to otwieram żeby zakręcić dopływ wody jak gdzieś wyjeżdżam np., to jest klapka dość często używana.

Tak to wygląda obecnie, włazi w to płytka 20x25 cm ładnie:
Silvestre_Cucumeris - @Catmmando: wolałbym nie wiercić biorąc pod uwagę fakt że właśc...

źródło: comment_9p5XcUrXcbmxU9AJIJyuksPl5TsWizqT.jpg

Pobierz
@Silvestre_Cucumeris: Kupujesz specjalne wiertło do ceramiki (wygląda jak taki harpun) i wchodzisz w płytki jak w masło


@Catmmando: w zwykle jak w maslo, a 16 dziur pod szafki w gresie wierciłem dobrą wiertarko-wkrętarką w zasadzie cały wieczór ;)