Wpis z mikrobloga

@ScaRRyMaN: Miałem kiedyś w halogeny wsadzone Philips Diamond Vision H7 i zdarzyło mi się pytanie podczas kontroli czy żarówki są zwykłe i z homologacją

W sumie to te żarówki były powodem kontroli ( )
@Atreyu: ja miałem ringi led w lampach, widać z daleka retrofit i #!$%@?, przez 3 lata nawet przegląd bez gadania. A w soczewce zenon d2s. Bez sprysków, bez poziomowania

Ostatnio diagnosta powiedział mi wprost: czepia się lamp z angoli i ledów/ksenonów w lampach odbłyśnikowych. Jak widzi projektor to źródła się nie czepia
@Atreyu: moje wydechy nie przekraczają norm emisji hałasu ( ͡° ͜ʖ ͡°). Nawet te przelotowe w dieslach xD. Jeżeli ktoś nie pajacuje z przeróbkami to nic złego się nie stanie. Paranoja to niebieskie ledy na postojówkach
@ButanFenolArsen: Teoria - jak wsadzisz dobre (podkreślam - dobre) H7, które mają poprawną linię odcięcia, to na teście nie będzie widać różnicy między tym, a halogenem. W praktyce diagnosta może tego nie puścić (ma pełne prawo), a gliniarz może zabrać za to dowód (przez durne, nienadążające za życiem przepisy).
Pomimo, że nielegalne wg prawa, to mam dobre H4 w jednym z aut (Philips / Luxeon ZES) i najważniejsze dla mnie jest,
@ScaRRyMaN: Kij już z wyglądem, bo ktoś powie, że "woli różowe światła do różowego auta", nie patrząc na to, że źródło światła dające z siebie taką długość fali, operuje w tak niskim zakresie sprawności, że świeci pewnie gorzej niż zwykły halogen. Jakieś regulacje powinny być, ale życiowe.

Na razie to jest totalna samowolka i wybiórcze tępienie. Nikt nie kopie po łbach januszy z gównoledami, które albo nie świecą wcale, albo z
@ButanFenolArsen Jak masz soczewkę to załóż, ustaw dobrze światła i bzikaj. Na wszelki wypadek możesz wozić w bagażniku zwykle H7, ale kumpel śmiga trzeci rok na ledach i nic.
Jedynie zimą może być problem drobny, bo się lampa nie nagrzewa xD