Wpis z mikrobloga

dlaczego tak ciężko od kobiet usłyszeć zdanie "tak jeżdżę na rowerze", poznałem zajebistą dziewczyne w robocie fajnie nam się rozmawia ale #!$%@? nie jeździ. Tak to jest problem bo jak z taką spędzić urlop? ja chcę przejechać śląsk-gdańsk na rowerze albo wzdłuż wschodniej granicy czy weekend chciałbym w piątek po robocie wsiąść na rower i jechać na 2 dni gdzieś. Co ona będzie za mną samochodem jechać czy jaki #!$%@?? nie to nie na tym ma polegać.
najgorsze są takie posty które pokazują że takie istnieją i to nie jest tylko mit.
https://www.facebook.com/loverowi/videos/2923370904358699/
#przegryw #zwiazki #rozowepaski #badoo #tinder #podrywajzwykopem
  • 24
  • Odpowiedz
  • 25
@mati1990 Hehe dziewczyna zaprosiła mnie dziś na rower. Zgodziłem się ochoczo, jako że jestem amatorskim kolarzem szosowym. Ustawka oczywiście o 6 rano pizgawica straszna, więc założyłem moje super oddychające rękawice na warunki wilgotne o wadze 0,1 grama. Kosztowały 800 złoty, ale w takich od razu jeździ się szybciej. Na grzbiet narzuciłem nieprzepuszczjącą wiatru, dopasowaną bluzę za 1 tys złoty. Na koszulce #!$%@? tyle sponsorów, że prawie mnie zza nich nie widać, co
  • Odpowiedz
@mati1990: to sobie możesz z kumplami tak urlop spędzić a z dziewczyną porobić coś innego.
Ja #!$%@?, dlaczego ludzie (?) z tagu #przegryw muszą myśleć 0-1 i jak mają kobietę to spędzać z nią 10 000% czasu?
  • Odpowiedz
@ArekJ: nie chcę siedzieć w lato nad basenem w hotelu all-in. dla mnie to strata czasu i kasy. Nigdy nie spędzić urlopu z dziewczyną? zajebiste życie, ciekawe czy poszła by na to jakakolwiek. Ja bym tak nie chciał. jak widać na powyższym filmie ludzie znajdują takie.

@PeterFile: niestety ludzie są teraz tak cholernie leniwi i wygodni że to w pale się nie mieści. Trzeba by być megachadem żeby różowa nie
  • Odpowiedz
spędzić urlop

chcę przejechać śląsk-gdańsk na rowerze

wzdłuż wschodniej granicy

weekend chciałbym w piątek po robocie wsiąść na rower i jechać na 2 dni gdzieś