Wpis z mikrobloga

@smieszekzagranico dziękuję ()

@kudlatyadam witam kolege, jak byś miał jakieś pytania to pisz śmiało ()

Od razu odpowiadam że warto xD śmigam dziennie 25km w dwie strony razem, ładowanie w pracy lub w domu, po drodze jak jest z górki (rzadko bo to Holandia) to załącza się ładowanie wsteczne, żeby nie zażywać z baterii, fajna sprawa.

Miejsce na dwie baterie,
@kudlatyadam dystans na 1 ładowaniu 80km, chociaż na najniższym biegu (do25km) zrobiłem 76km i jeszcze było 10% xD ale wolę nie schodzić poniżej żeby czasem nie uszkodzić baterii.

Na 2 bateriach dystans 160km , jeżeli posiadasz adapter do baterii (złączka do połączenia dwóch) to czas ładowania jest taki sam jak przy 1 baterii
@v1lk super! wielkie dzięki. Kanał na wykopie już dodałem do obserwowania, yt po robocie popaczam ;) Osobiście zastanawiam się nad TC Max ale muszę jeszcze poczytać o dystansach w tym modelu bo tam chyba inna bateria wchodzi?! W przyszłym tygodniu czeka mnie jazda testowa, ale kusi mocno!
@czlowiekboruta niestety prawo w kraju w którym obecnie przebywam jest dość restrykcyjne. Z prawkiem w kat. B mogę prowadzić skutery i motocykle do 125 ccm ale jedynie z automatyczną skrzynią biegów... a spalinówek z automatem i żeby to nie był skuter nie znalazłem zbyt wiele..
@kudlatyadam tc max jest genialny, dużo mocniejszy sprzęt od tc, dodatkowo na pasku i silnik między nogami, zwykle tc na silnik w tylnym kole, bez łańcucha odpada potrzeba konserwacji, z paskiem nie wiem jak jest ale wyglądał na bardzo solidny.

W Holandii tak prawo zabrania mi na B posiadania 125ccm , więc wersja Tc do 45km/h była lepszym wyjściem, dodatkowo nie płacę żadnego podatku A tylko ubezpieczenie (ʘʘ)
@kudlatyadam: Rozumiem. Możesz jeszcze sprawdzić temat mocnych rowerów elektrycznych typu Falcon, cenowo chyba dalej wyjdzie taniej niż ten TC a to fajne potworki również w góry, i wcale nie trzeba właściwie pedałować. Chociaż kwestia legalności do sprawdzenia bo u nas tak średnio