Wpis z mikrobloga

@depcioo Najlepiej i najrozsadniej jak ktoś chce mieć taką Mazde żeby służyła na ileś lat a nie na 30kkm po remoncie, to kupić z zajechanym Wanklem, sicgnac z Anglii 2jz(ten silnik nie był montowany tylko w Suprach) skrzynia np BMW 6 biegowa, nawet z M50B25 pasuje, tylko kołnierz trzeba dokupić (jakieś 400zl a nawet mniej) przekładka silnika, pasują prawie plug&play i jeździ :)
@Pitaq w M50B25 był mały, #!$%@? Getrag i tylko 5 biegowy. Pierwsze szóstki skrzynie szły w E46 z M54. Do 2JZ albo skrzynia z 335 albo z diesla. W każdym razie jakiś ZF GS6-53BZ/DZ. Kołnierz? Zapomniałeś chyba, że przy adapterze potrzebne jest też custom koło zamachowe, skoro odsuwasz skrzynie o 15-20mm. Także na pewno nie 400zł... ;) O przeróbce wału napędowego + wyważanie nie wspominam, a to bliżej 1000. Do tego wybierak,
ajlepiej i najrozsadniej jak ktoś chce mieć taką Mazde żeby służyła na ileś lat a nie na 30kkm po remoncie, to kupić z zajechanym Wanklem, sicgnac z Anglii 2jz(ten silnik nie był montowany tylko w Suprach) skrzynia np BMW 6 biegowa, nawet z M50B25 pasuje, tylko kołnierz trzeba dokupić (jakieś 400zl a nawet mniej) przekładka silnika, pasują prawie plug&play i jeździ :)


@Pitaq: xD
Ja znam te p&p swapy. Skrzynia skręcona