Wpis z mikrobloga

@niewiemjakiwybrac: @EnderWiggin: @Atreyu:@leftfinger: @zgon_bo_umar: Oko mnie zapiekło jak łzawiło od śmiechu jak czytałem te wypociny. Pewnie rozebrałeś w życiu setki silników 1.2 TSI i drugie tyle 2.0 TDI z VW transporterów :D
O innych nie wspominam taki wytrawny znawca jak ty na pewno je zna i wie które mają rozciągający się łańcuch a w których z grupy PSA odkształca się głowica.
T.....o - @niewiemjakiwybrac: @EnderWiggin: @Atreyu:@leftfinger: @zgonboumar: Oko mni...

źródło: comment_SsLKqyN4KyHHCltFbLScSm9T7Te4itwV.jpg

Pobierz
@Atreyu: Raczej niedorobione 3 cylindrowe gówno (brak wałka wyrównoważającego). Jednak są to idealne konstrukcje wpisujące się w wymagania klientów - patrząc ile tego mamy w autach. To użytkownik chce za mały/słaby silnik w autach klasy C i wyższej, przy tym najlepiej taniego, o niskich kosztach eksploatacji (oleje long life) niskich oporach wewnętrznych (mikroskopijne pierścienie), zarazem eksploatując go w warunkach do których nie został zaprojektowany i narzekając na spalanie. ( ͡°
@Iskaryota: Legenda 1,9 TDI powstała w 2004 roku gdzie ludzie mieli jeszcze w pamięci (a niektórzy jeszcze mają) wytwory Polskiej motoryzacji pod postacią silników które były w ciągłym remoncie oraz 120-160kkm oznaczało już remont główny jednostki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pomyśl przesiadasz się z 14 letniego dużego fiata/poloneza przy którym każdy poranek to była loteria czy odpali, o takich smaczkach jak niekończące się problemy z UPG czy
@niewiemjakiwybrac akurat teraz są, w końcu, czasy wykorzystania potencjału pojemności silnika spalinowego. 4.4 v8 i <300KM albo wyczynowe jednostki o mocy 340KM (M3 E46)... teraz to liga 2 litrowych silników. Albo saabowskie 2.0T i 150KM... marnowanie potencjału, aż szkoda gadać.