Osoby które twierdzą, że "nowa" motoryzacja to gówno i hehe wyżyłowane silniki to po prostu biedaki którzy nie pojmują, że motoryzacja idzie do przodu i nie zawsze będzie 1.9 tdi lub 1.8 benzyna turbo, poza tym nigdy nie spotkają "problemów" z taką motoryzacją bo ich nie stać nawet na 5 letni samochód XD #motoryzacja #samochody #takaprawda #oswiadczenie
@niewiemjakiwybrac Takie osoby po prostu nigdy nie jechały w trasę nowym, wygodnym samochodem i nie widzą różnicy między wypierdzianym 20 letnim passatem, a nówką z salonu. Na ich chłopski rozum to i to jeździ, więc jest takie samo.
@niewiemjakiwybrac: 3 cylindrowe 1.0 z Turbo to gówno, jak chodzi o kulturę pracy i spalanie na autostradzie. Za to już większość współczesnych 1.4 wyposażonych w turbinę to całkiem spoko silniki.
@niewiemjakiwybrac: Kij z tym czy idzie do przodu. Każdy z nich miał flotę aut z silnikami 1.0 i 90% z jego aut przy przebiegu <150k miało remontowane silniki ( ͡°͜ʖ͡°). "Bo znajomy kupił auto z przebiegiem 180k ( ( ͡º͜ʖ͡º) ) od niemca i za chwilę silnik do remontu. "
@niewiemjakiwybrac: @EnderWiggin: @Atreyu:@leftfinger: @zgon_bo_umar: Oko mnie zapiekło jak łzawiło od śmiechu jak czytałem te wypociny. Pewnie rozebrałeś w życiu setki silników 1.2 TSI i drugie tyle 2.0 TDI z VW transporterów :D O innych nie wspominam taki wytrawny znawca jak ty na pewno je zna i wie które mają rozciągający się łańcuch a w których z grupy PSA odkształca się głowica.
@Atreyu: Raczej niedorobione 3 cylindrowe gówno (brak wałka wyrównoważającego). Jednak są to idealne konstrukcje wpisujące się w wymagania klientów - patrząc ile tego mamy w autach. To użytkownik chce za mały/słaby silnik w autach klasy C i wyższej, przy tym najlepiej taniego, o niskich kosztach eksploatacji (oleje long life) niskich oporach wewnętrznych (mikroskopijne pierścienie), zarazem eksploatując go w warunkach do których nie został zaprojektowany i narzekając na spalanie. ( ͡°
@niewiemjakiwybrac: najlepsze jest to, że takie 1.9 TDI to wcale nie jest jakiś wybitny silnik, drga jak #!$%@?, kultura pracy zerowa, osiągi mierne. Już nawet dopracowane 1.5 dCi z Renault jest lepszym wyborem do małego auta xD
@Iskaryota: Legenda 1,9 TDI powstała w 2004 roku gdzie ludzie mieli jeszcze w pamięci (a niektórzy jeszcze mają) wytwory Polskiej motoryzacji pod postacią silników które były w ciągłym remoncie oraz 120-160kkm oznaczało już remont główny jednostki ( ͡°͜ʖ͡°) Pomyśl przesiadasz się z 14 letniego dużego fiata/poloneza przy którym każdy poranek to była loteria czy odpali, o takich smaczkach jak niekończące się problemy z UPG czy
@kiszczak: Jezdze nowym wygodnym z normalnym silnikiem. Silniki 1.0 czy 1.2 sie nie nadaja w dlugie trasy. Ja potrafie zrobic 1kkm jednorozowo trase i nie wyobrazam sobie jazdy corsina z silnikiem 1.2, bo bym ja zajezdzil.
@niewiemjakiwybrac akurat teraz są, w końcu, czasy wykorzystania potencjału pojemności silnika spalinowego. 4.4 v8 i <300KM albo wyczynowe jednostki o mocy 340KM (M3 E46)... teraz to liga 2 litrowych silników. Albo saabowskie 2.0T i 150KM... marnowanie potencjału, aż szkoda gadać.
#motoryzacja #samochody #takaprawda #oswiadczenie
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
@niewiemjakiwybrac: 3 cylindrowe 1.0 z Turbo to gówno, jak chodzi o kulturę pracy i spalanie na autostradzie. Za to już większość współczesnych 1.4 wyposażonych w turbinę to całkiem spoko silniki.
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
O innych nie wspominam taki wytrawny znawca jak ty na pewno je zna i wie które mają rozciągający się łańcuch a w których z grupy PSA odkształca się głowica.
Wrzucam jeszcze raz bo skasowało mą wiadomość do ciebie :)
Pomyśl przesiadasz się z 14 letniego dużego fiata/poloneza przy którym każdy poranek to była loteria czy odpali, o takich smaczkach jak niekończące się problemy z UPG czy
@mechaniczny_pomidor: XD taa te oleje to jest najlepsze co spotkało nowoczesną motoryzację ( ͡° ͜ʖ ͡°)