Wpis z mikrobloga

@Avard: plan jest taki, że jak niedługo kupię After Dark i Industries to będę mógł w końcu jakoś sensownie zrobić przemysł i dzięki hubom przeładunkowym wysyłać surowce do portu koleją. Teraz na szybko zrobiłem rozjazd na port towarowy i pasażerski, całość jest brzydka jak noc, ale działa i póki co olewam.

Chociaż jak teraz spojrzałem to port towarowy jest "lekko" przeciążony xd
b.....3 - @Avard: plan jest taki, że jak niedługo kupię After Dark i Industries to bę...

źródło: comment_LgCj2CDTIjN9IONZH8rnsww4m6P51XHV.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Loco_Tranquilo: przeważnie nie sprawdzam nawet cen na Steamie, więc rzeczywiście przeoczyłem

@kajak98: nie przykładam ogromnej wagi do szczegółów, więc nie jest jakoś pięknie dopieszczone. Za to wiele czasu poświęcam komunikacji miejskiej, sprawnemu ruchowi i oczywiście masowej produkcji węzłów xd Na 81k mieszkańców 11,2k jeździ komunikacją miejską + 3,5k turystów, a natężenie ruchu mam na 86%
b.....3 - @Loco_Tranquilo: przeważnie nie sprawdzam nawet cen na Steamie, więc rzeczy...

źródło: comment_NgoTbVU1u234cSSwWptqYRUrAUvf4FoK.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Fabekkk: przepraszam XD moje miasta na początku były tragiczne, wiele się nauczyłem oglądając na YT filmy z gry. Tego jak używać Traffic Managera, Move Ita, Fine Road Anarchy i innych podstawowych modów praktycznie nie da się ogarnąć inaczej, a znowu bez ich użycia ciężko o estetykę i przepustowość dróg.

@ZajebbcieTrudnyNick: wiem jak to działa, tak jak pisałem wyżej nie mam jeszcze DLC After Dark, które dodaje huby przeładunkowe, dlatego też
  • Odpowiedz
@ZajebbcieTrudnyNick: ciężko mi o chronologię, ale ogółem najważniejsze dodatki warte uwagi to na pewno Parklife i Industries, szczególnie ten drugi diametralnie zmienia rozgrywkę. Co do reszty pewnie lepiej byłoby, gdyby wypowiedział się ktoś, kto ma z nimi jakieś doświadczenia. Sam mam gdzieś jeszcze w planach na przyszłość Mass Transit, głównie z uwagi na tramwaje, których trochę brakuje mi w podstawie.
  • Odpowiedz