Wpis z mikrobloga

Miruny,

Na Black Friday zamówiłem stolik, który został wysłany rano, 2.12 (poniedziałek). Firma DHL dostarczyła mi paczkę po wielu problemach, telefonach itp. w czwartek (5.12). Niestety po otwarciu paczki blat stolika jest uszkodzony. Sprawę zgłosiłem w piątek rano do DHL, aby ktoś przyjechał spisać protokół szkody. Kurier miał być w piątek - nie dotarł. W poniedziałek dzwoniłem, niby awaria ale przyjdzie - nie dotarł bo błędna data podobno wprowadzona, dzisiaj znowu dzwonię bo miał być do południa i co? oczywiście nie przyjdzie bo złemu kurierowi przypisano, przyjdzie jutro. I tak od 3 dni roboczych nie potrafią przysłać kuriera a mnie szlag już trafia...

Pytanie. Co mogę w tym przypadku zrobić? Firma u której zamawiałem zasłania się procesem reklamacyjnym tj. 14 dni od zgłoszenia, wiec na razie nawet nie odpisują, kurier wali w ch**a ja mam na mieszkaniu wielkie pudło z uszkodzonym stolikiem...

#dhl #kurier #kurierzy
  • 1
@ziomes Normalna sprawa kurierzy mają za dużo paczek do rozwiezienia i priorytetem są paczki oraz odbiory od klientów z którymi firmy kurierskie mają podpisaną umowę kurierzy mają wysrane w jakieś protokoły. W styczniu przyjedzie.