Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Dzień dobry. Wysłaliśmy Twoją reklamację do naszego Partnera. Po weryfikacji Partner odpowiedział, że Twoja transakcja nie spełniła warunków otrzymania cashback.

Najczęstsze powody to: dokonanie zakupu, nie będąc zalogowanym w goodie lub nie przejście bezpośrednio z goodie do sklepu (przez różowy przycisk „przejdź do sklepu”).

Jeśli dodałeś produkt wcześniej do koszyka lub użyłeś w trakcie zakupu kodu rabatowego spoza goodie lub finalizacja zakupu nastąpiła bezpośrednio ze strony sklepu, a nie z goodie, cashback
@allek86: mnie to w ogóle #!$%@?, jak można odrzucić cashback, który się automatycznie naliczył? XD

Przecież skoro się naliczył to znaczy, że wszystko zrobiłeś dobrze, co nie? Z dodanym ręcznie jeszcze mają jakieś pole manewru, ale automat?

Jeśli dodałeś produkt wcześniej do koszyka lub użyłeś w trakcie zakupu kodu rabatowego spoza goodie


@allek86: bzdura, dziesiątki razy robiąc zakupy w ten sposób naliczali.

Prawdziwy powód twojego odrzucenia to po prostu za