Wpis z mikrobloga

@czokobons

gówno prawda w strategicznych zazwyczaj dostają premie do hajsu itp. na wyższych poziomach trudności i dlatego są takie mocne. Przynajmniej w civkach i totalwarach zawsze tak było


W takim starym Age of empires 2 boty nie oszukują a bardzo ciężko z nimi wygrać na najwyższym poziomie trudności
Grałem w gry Paradoxu i tam była taka zasada jak wszędzie indziej, AI dostawało jakieś bonusy, więcej wojska itd. Jeśli komp miał działać na takich zasadach jak gracz, to dostawał kompletny oklep.


@Murasame: w których grach tak było? W takim HOI4 sam takie bonusy sobie czy wrogom możesz ustawiać, ale one są wprost opisane.

AI teraz dla nowego gracza radzi sobie całkiem dobrze. W EU4 też jakoś tych bonusów mocno nie
już od szoguna 2 legendarny i b. Trudny to jakiejś wyzwanie


@frytaa: E tam, mam legendarny zaliczony w Rome 2, TW:WI i TW:WII, bez większych problemów, a Shoguna 2 kiedyś skończę, bo już prawie przeszedłem, ale mi sav'y usunęłox D
@Strzelec_Kurpiowski: W gierkach paradoxu to trudno jest tylko jak sobie zaczniesz jakimś malutkim gównopaństewkiem, ale jak tylko urośniesz do przeciętnego albo zaczniesz przeciętnym to nie ma bata żebyś przegrał. Ja średniej wielkości państwem przegrałem raz tylko jak pierwszy raz grałem w grand strategy było to eu3 w gimnazjum jeszcze, a tak to przegrywam jak próbuje jakieś wyzwania w stylu zjednocz irlandie albo uratuj bizncjum w eu4, a i to tylko w