Wpis z mikrobloga

Tak przyjemnie mi się wczoraj rzeźbiło, że dzisiaj nie mogłem się doczekać aż dotrę do pracy i odpalę blendera :D
Zaciągnąłem jakieś pyndzle z netu, ale jeszcze muszę pokombinować jak działają. Plus jest taki, że nie #!$%@?łem dzisiaj 12 milionów poligonów :D Narazie to, nad czym musze się skupić:
- rogi wychodzą mi jak powyginane parówki, nie umiem ich prawidłowo wymodelować (np. nogi żuka... ssą ciotę)
- równanie krawędzi (pancerzyk jest pogięty jak blacha w... no właśnie żuku :D)

Jak to ogarnę to będę zadowolony. Nie powiem, mam jakiś fetysz rogów...

Link do modelu: https://skfb.ly/6PJJy

#grafika #blender #sculpting #grafika3d #grafikakomputerowa #chwalesie #modelowanie3d
  • 18
@AstroBoy: Nie wiem czy rozmawiamy o tym samym :D Rzeźbienie 3d wymaga kąkutera, myszki, no i ja pracuję na darmowym blenderze. Tablet to opcja, a ja mam swojego firmowego Wacoma 3D
@AstroBoy: ja pracuje jeszcze na i3 i radeonie 5770, w zbushu nie mam cofania, rzeźbię jak w marmurze, bez popełniania błędów, mówię Ci, oni tego nawet nie sprawdzają ( ͡° ͜ʖ ͡°)
no widzisz. Więc taki przeciętny ktoś najpierw musi mieć już wcześniej lekko high-endowy sprzęt, aby pomyslec sobie "a #!$%@?, sprobuje co to te 3D grafiki"


@AstroBoy: To nie jest prawda. Moją przygode z 3d zaczynałem na laptopie który teraz pewnie jest wart z 400 zł i przez dlugi czas dosyc amatorskich zabaw nie czulem sie powaznie ograniczony przez sprzet. Uzywalem 3ds maxa, zbrusha, unreal engine. W zbrushu na tym laptopie wiekszą