Wpis z mikrobloga

#inpost - reklamacje.
Czy ktoś tutaj ma doświadczenie z reklamacją zgubienia paczki ubezpieczonej w Inpost?
Konkretniej - paczkomaty, zwrot sprzętu do dostawcy usług czyli UPC.

Przy nadawaniu paczki paczkomat przełączył mi się w "tryb serwisowy" i nie dostałem żadnego potwierdzenia nadania. Zgłoszone dosłownie od razu, mimo wszystko jakimś cudem dzbany i tak zgubili paczkę.
Bardzo długie czasy oczekiwania na odp. w sprawie reklamacji, przekazanie decyzji ubezpieczyciela do mnie prawie miesiąc (!!!) po jej wydaniu. Dodatkowo wartość paczki wyceniona przez ubezpieczyciela na podstawie cen z Allegro a nie wg cennika UPC.

Wartość paczki wg cennika UPC - ~1200PLN. Wg Generali - 95PLN. Śmiech na sali.

Znajdzie się ktoś doświadczony w temacie szarapnia się w procesie reklamacyjnym? Jakies sugestie?

#reklamacja #inpost #generali #paczkomaty #upc
  • 5
@PepeXD: Nie wg UPC. Największy problem jest w tym, że paczkomat nie wydał mi żadnego potwierdzenia nadania ani nic, bo się zawiesił. Oczywiście z wyciągnięciem monitoringu paczkomatu wielki problem.