Wpis z mikrobloga

Sportowe lata 90. S02E07: 200 Coupé

W dzisiejszym odcinku auto marki, której ostatnie sztuki cicho znikają z ulic. Ten okaz spotkałem tylko raz w życiu, najpierw byłem zaskoczony spotkaniem Rovera (z daleka myślałem, że to Calibra), a po pierwszym obejrzeniu zaskoczony ponownie, że to coupe i chwilę sobie go pooglądałem pod Lidlem, czekając na człowieka z OLX, od którego kupiłem radio słynnej marki Pioneer.

Podobnie jak w Nissanie 100NX tutaj mamy T-Bar-Roof, czyli że można sobie zdjąć kawałki dachu i zrobić chłodniej, ale w odróżnieniu od Nissana, w Roverze można również zdjąć ten wspornik i uzyskać całkowitą dziurę. To chyba jedyna warta zapamiętania rzecz.

Silniki:
1.6 Hondy, D-series, 111KM, 9.5 sekund do setki
2.0 Rovera, 136KM, 8.2 sekund do setki
2.0 turbo Rovera, 197KM, 6.2 sekund do setki, CIEKAWOSTKA: vmax 241 km/h czyniło go najszybszym w historii produkowanym seryjnie Roverem
1.8 Rovera, 143KM, 7.8 sekund do setki

Ogólnie fajne auto, mógłbym takie mieć

#rzetelnafura >>> ciekawie będzie wrócić do tych zdjęć za 20 lat i stwierdzić, że kiedyś to jednak było
#samochody #motoryzacja #carboners #carspotting #rover
DerMirker - Sportowe lata 90. S02E07: 200 Coupé

W dzisiejszym odcinku auto marki, ...

źródło: comment_cJqydKInJDnCWyiNLvWjzz6tODLL9wNg.jpg

Pobierz
  • 29
  • Odpowiedz
@ArcyPrzegryw No ja w swoim 1.6 musiałem zrobić, do dzisiaj mam nawyk częstego sprawdzania płynu chłodniczego w każdym samochodzie ;D ale ogólnie dobrze wspominam użytkowanie. Oprócz HGF właściwie nie miałem poważnych usterek, zawiecha była całkiem wytrzymała, jakość wnętrza też całkiem ok.
  • Odpowiedz