Wpis z mikrobloga

Uszanowanko!
Zbierałam się, zbierałam i oto jestem.
Po pierwsze, zróbmy sobie jakiś prawilny tag pod te moje posty, niech to będzie #dziolchynatory.
Po drugie, ustalmy sobie zasadę, że nie hejtujemy tutaj kolejarzy ani PKP IC. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jak zostać konduktorem?
PKP Intercity wystawia aktualne oferty pracy na swojej stronie internetowej. Jest też baza kandydatów na dane stanowiska.
Aplikujemy wysyłając CV przez internet, a potem przechodzimy kilka etapów: rekrutacja, badania, kurs i egzamin. Proste, prawda?

Na telefon z PKP czekałam koło dwa tygodnie od zamknięcia rekrutacji. Bardzo miła Pani umówiła mi rozmowę o pracę w wyznaczonym przez biuro terminie.
Na rozmowie było kilka osób jednego dnia. Mieliśmy do wykonania kilka zadań - pracę w zespole, samodzielne zadania na logiczne myślenie, scenkę i weryfikację języka angielskiego. W trakcie podawane są informacje o tym jak będzie wyglądało przygotowanie do zawodu i te o widełkach zarobków (co wielu z was interesowało).
Po tym czeka się znowu koło 14 dni na odpowiedź. Nie zależnie od tego jaka miała być dział rekrutacji miał skontaktować się z każdym kandydatem.
Jeśli was przyjmą to dostaniecie skierowanie na badania wstępne. Przejście tych badań to wymóg do przystąpienia do kursu na stanowisko konduktora.
A jeśli interesuje was sam kurs to dajcie znać. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mam nadzieję, że góra nie urwie mi głowy.
Pozdro, z fartem! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zielonych semaforów i bezpiecznych powrotów kolejowe Mirki.

#100twarzykolejarzy #pkp

Foto: ÖBB Euro Night 457 Nightjet relacji Berlin Charlottenburg - Vienna Central Station na stacji Wrocław Główny.
Koteg - Uszanowanko!
Zbierałam się, zbierałam i oto jestem.
Po pierwsze, zróbmy sob...

źródło: comment_15809188533ePzTeevkh5J6rmFImAB7D.jpg

Pobierz
  • 11