Wpis z mikrobloga

Ktoś miał taki problem z aplikacja #iko w #pkobp? Założyłem konto ze 2-3 tygodnie temu i chciałem korzystać z aplikacji IKO. Wcześniej używałem tej apki w #inteligo i wszystko było ok, aktywowała się i działała bez problemu. W PKO BP się nie chce aktywować, cały czas występuje błąd aktywacji na ostatnim kroku, kiedy już podaje 4 cyfrowy kod aktywacyjny. Usunąłem oczywiście apke z konta Inteligo i próbowałem ją aktywować wielokrotnie przez #ipko jak również telefonicznie i nic. Byłem w oddziale PKO ale tam nic na to nie poradzono, jedyna rada to pisanie reklamacji. Tak też zrobiłem, ale dostałem odpowiedz która raczej nie świadczy o tym ze ktoś dokładnie przeczytał moją reklamację bo pisałem że na TYM (Xiaomi mi9) telefonie działało (dla testu próbowałem ją równiez aktywować na innym telefonie [Samsung j5] z wsadzoną tą karta sim i też było to samo) to kazano mi podać jaki to telefon, jaki soft, czy nie ma roota. Oczywiście soft niemodyfikowany, tel kupiony w jednym z elekromarketów. Może @EkspertPKO coś pomoże? Bo trochę się przyzwyczaiłem już do używania tej apki i jednak była by mi przydatna
  • 9
@conik: Robiłem to. To nie wina telefonu, bo ten drugi tel był po formacie i gdyby na jednym działało a na drugim nie, to była by wina Xiaomi ale jak nie działa na obu to raczej nie wina Mi9
@grabixon nie rootowalem. Wszystko z inteligo jest usunięte i nawet dzwoniłem do inteligo w celu potwierdzenia czy wszystko dobrze się usunęło i potwierdzili to.
@EkspertPKO: Dział techniczny chyba nie wie czemu to się nie chce aktywować bo dostałem odpowiedź że jest teraz jakiś problem techniczny po stronie banku jeśli chodzi o aktywacje iko i bank nie ma pojęcia kiedy go rozwiąże....no więc zostałem spuszczony na drzewo i o płatnościach blikiem mogę sobie pomarzyć