@daredevil944: Status "odrzucony" nie jest finalny - jak widzisz zmieniamy system i większość statusów zmieniło się na "odrzucony" na czas importu. Daj nam jeszcze chwilę, pracujemy nad tym.
@dziabonq: statusy są aktualizowane, rzeczywiście mogą być odrzucone ale poczekaj jeszcze trochę, bo tak jak pisaliśmy - odrzucony to wartość domyślna w systemie na czas importu bazy danych.
mpletnie nie czytelna, status transakcji słabo oznaczony, cashback zatwierdzony/wypłacony/oczekujący - nieczytelne...
@PlanetPlus: a czy będzie dostepne tez pole oczekujące? Bo teraz widze jakąs sumę chyba całości zatwierdzonego, sumę aktualnie zatwierdzoną, a nie ma pola oczekujące i ciezko bd sie doliczyc czy wszystko gra ( ͡°͜ʖ͡°)
@PlanetPlus: Jak zawsze.... fajnie mi odrzuciliście mediaexpert z czarnego czwartku, mimo, że tabletem - który własnie był tą transakcją, bawię się do dziś....
@PlanetPlus: a czy wypłaty też się pojawią wśród listy transakcji? O odrzucone transakcje (wprowadzane przez formularz) nie pytam, bo widzę, że poprzednicy mnie ubiegli ;)
@PlanetPlus: No a co z moimi poleceniami. Poleciłem rodzinie PP i były polecenia na liście w oczekujących a teraz nie ma nic - ani w odrzuconych ani w oczekujących. Jeśli te zakupy nie zostaną uznane to będzie to jakiś mało śmieszny żart, bo po mojej stronie nie ma nawet mowy o zrobieniu czegoś nie tak. Od dłuższego czasu zawsze używam dedykowanej do tego przeglądarki bez wtyczek i uruchamiam nowe instancje. Co
@PlanetPlus: A co z przekierowaniami z nowej strony i naliczaniem po 12.02 - którego brak? Będą, nie będą, trzeba zgłaszać - jak opcja 'pomocy' stanie się aktywna?
@PlanetPlus Kiedy mogę się do Was zgłosić z reklamacją jeśli coś nie zostało naliczone? Mam tu na myśli m.in. oczekujące polecenia. W poniedziałek czy mam jeszcze czekać?
#planetplus @PlanetPlus
@PlanetPlus: a czy będzie dostepne tez pole oczekujące? Bo teraz widze jakąs sumę chyba całości zatwierdzonego, sumę aktualnie zatwierdzoną, a nie ma pola oczekujące i ciezko bd sie doliczyc czy wszystko gra ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeśli te zakupy nie zostaną uznane to będzie to jakiś mało śmieszny żart, bo po mojej stronie nie ma nawet mowy o zrobieniu czegoś nie tak. Od dłuższego czasu zawsze używam dedykowanej do tego przeglądarki bez wtyczek i uruchamiam nowe instancje. Co
@saczuser: Damy znać, że reklamacje są już włączone. Oczywiście wydłużymy czas na ich zgłaszanie.