Aktywne Wpisy
janekch +62
Ej wykopki. Proponuję żeby #lidl zaczął udostępniać listę sklepów gdzie można zrobić zakupy jak człowiek i listę sklepów gdzie jak w lesie musisz sobie sam robić za kasjera.
Dzisiaj mój różowy z bąbelkiem wybrali się na zakupy w #lodz do Lidla. Jak to zwykle naładowała do koszyka na cały tydzień. Zadowolona że udało się bez slalomu miedzy paletami uderza do kasy, a tam ani jedna kasa nie jest otwarta. Czeka czeka, bąbelek
Dzisiaj mój różowy z bąbelkiem wybrali się na zakupy w #lodz do Lidla. Jak to zwykle naładowała do koszyka na cały tydzień. Zadowolona że udało się bez slalomu miedzy paletami uderza do kasy, a tam ani jedna kasa nie jest otwarta. Czeka czeka, bąbelek
Kasy samoobsługowe to
- badziew, nigdy nie korzystam 7.2% (117)
- kocham, zawsze korzystam 48.2% (786)
- czasem korzystam 19.0% (309)
- wolę mieć wybór 25.6% (418)
Poznałam chłopaka w #poznan nie #tinder Na pierwszą randkę zaprosił mnie na kawę. Było bardzo fajnie. Teraz znowu proponuje kawę. Nie chce na kawę chce na obiad. Mam mu powiedzieć wprost czy się obrazi i pomyśli że jestem roszczeniowa? Chciałabym żeby trochę bardziej się postarał. Jesteśmy dorośli #logikarozowychpaskow #rozowepaski #randkujzwykopem
tak szczerze, to można było się od początku spodziewać tego, że dostaniemy zwykły reskin divinity z nazwą która ma przyciągnąć ludzi mający nostalgię do tamtych gier. największym absurdem było wprowadzenie turowej walki do gry która w tamtych czasach zasłynęła tym, że była jednym z niewielu rpgów rozgrywających się w czasie rzeczywistym(z turami w tle nieograniczającymi swobody). jak to zobaczyłem to myślałem, że spadnę z krzesła
nie twierdzę, że będzie to zła gra, ale z tą serią poza uniwersum nie ma ona nic wspólnego, a użycie tej nazwy jest tylko naciąganiem na zakup nieświadomych ludzi i jest zwykłym nieporozumieniem. absurd
#baldursgate #rpg #crpg #gry #baldursgate3
Żeby nie było to jestem wielkim fanem BG i przeszedłem obie części sto razy, ale akurat systemu walki mi w
w każdej chwili mogłeś wyłączyć pauzę podczas mniej "gorących sytuacji" i wtedy wszystko śmigało jak należy, poza tym nadal częste używanie pauzy było i tak szybsze od ścisłego podziału na tury, bo nie trzeba było oglądać przydługich animacji postaci tak jak np. w dos.
imo taki system właśnie najlepiej sprawdzał się w tego
Dla mnie ideałem walki DnD jest świątynia pierwotnego zła.
Ale już taką walkę z drużyną kobiet po wyjściu z kopalni Nashkel się zapamiętuje.
Już dużo lepiej rozwiązane to było w Neverwinter Nights 1/2 ale to dlatego, że tury były wolniejsze, 3e lepsze, mieliśmy mniejszą party, towarzysze mieli lepsze AI, skróty klawiszowe, okienka szybkiego czarowania itd.
Także