Aktywne Wpisy
Anetkia +660
Jako kobieta rzygam już feminatywami. Jestem psychologiem a coraz częściej słyszę "czy psycholoszka już przyjmuje?" Jestem CZŁOWIEKIEM a nie człowiekinią, jestem gościem a nie gościnią. Jestem też OSOBĄ (rodz. żeński), mężczyzna powinien być "OSOBEM"? Do jakiej patologii to prowadzi.
#feminatywy #bekazlewactwa #logikarozowychpaskow #zalesie
#feminatywy #bekazlewactwa #logikarozowychpaskow #zalesie
mirko_anonim +12
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Jestem szczery do bólu i moja różowa o tym wie a jednak ma pretensje. W rozmowie wyszło że jej powiedziałem, że jest z wyglądu przeciętna ale mi to nie przeszkadza bo ma dobre cechy. I ona teraz nie może tego przeboleć, mówi że to chyba nie ma sensu żebyśmy byli razem wtf. Sama dobrze wie że nie jest modelką wiec czego oczekuje, że będę mówił że jest?? Ja sie
Jestem szczery do bólu i moja różowa o tym wie a jednak ma pretensje. W rozmowie wyszło że jej powiedziałem, że jest z wyglądu przeciętna ale mi to nie przeszkadza bo ma dobre cechy. I ona teraz nie może tego przeboleć, mówi że to chyba nie ma sensu żebyśmy byli razem wtf. Sama dobrze wie że nie jest modelką wiec czego oczekuje, że będę mówił że jest?? Ja sie
Trzeci wpis po rozmowie z koleżanką od bookingow czarterowych dla jednego z największych biur podróży w PL.
Sytuacja u nich straszna firma szacuje straty w sezonie 2020/2021 na 108mln PLN. Liczba anulacji wycieczek poza stricte luksusowymi kierunkami wynosi praktycznie 100% tam gdzie można stracić do 30% wkładu. Liczba sprzedanych wycieczek od 11 dni o 95% niższa względem początku marca w zeszłym roku. Firma stara się sprzedawać wycieczki z choćby minimalna marżą zapewniając sobie środki obrotowe nie mówiąc o zysku. Firma zostaje obciążona przez 3 firmy czarterowych lotnicze za zamówione maszyny które nie o lecą. Każdy się na każdego wypina
Z mojej branży tj. transport logistyka masakra.
Spadek zamówień do IT i z IT 35% i wciąż rośnie.
Spadek zamówień na intermodale (kontenery) 25% portów w UE. Spadły drastycznie ceny transportu kontenerów z portów Chińskich. W listopadzie cena kontenera 40" ChRL do Hamburg 1260usd obecnie dostaje oferty po 650 USD. Statki nie mają z czym pływać.
W ciągu najbliższych 2-3 tygodni porty opustoszeją.
Spodziewam się załamania branży transportowej.
Stocki puste, całe piersy gołe jak boiska.
mi teraz tez ostatnia partia puszek wyplywajacych przed CNY przychodzi - a potem swierszcze graja.
Kolejne pojedyncze przesyłki z yantian mi wyszły z ETA połowa kwietnia, ale to pojedyncze sztuki.
wiekszosc CN stoi nadal.
firmy przewozowe kierowców na urlopy przymusowe wysylaja od przyszłego tygodnia, bo roboty nie ma.
Branza podupada, i tak nisko marżowa - a co
Uk/IRL spadek lub wahanie 5-10%
Czuć niepokój w branży kontraktów.
Kwestia kto wytrzyma a kto nie.
Luka na rynku zawsze się zapełni. Jest szansa dla Polskich firm że się wybiją po kryzysie jak zachodnie będą się przekręcać. Ale np. Lot który kupił niemieckiego Concorda jest teraz w czarnej dupie bo obłożenie samolotów leci na łeb na szyję i IATA szacuje straty branży
@Zielone_Jabuszko_Rosnie_Sobie: Chodzi o to nagranie?
https://www.youtube.com/watch?v=M1pFHh4EYxI
Na Hamburg Süd mają zapełnione 80% stanu. Więc ten filmik z nabrzeża raczej sugeruje jego czasowe wyłączenie. Musiałby ktoś zrobić film całego portu. Poza ChRL USA ciągnie też dużo puszek z reszty świata.