Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
Dwa tygodnie temu złożone zamówienie w #tesco z dowozem do domu, termin dostawy dziś między 8-10...
godzina 7:40 przychodzi SMS:
"Drogi Kliencie przepraszamy z powodu brakow kadrowych nie mozemy zrealizowac zamowienia. Zamowienie zostalo anulowane Tesco Ezakupy"
na infolinię nie idzie się dodzwonić, opcji przełożenia zamówienia nie ma bo terminy na miesiąc do przodu zaklepane
ja sobie jakoś poradzę a co ma zrobić ktoś kto naprawdę nie może wyjść z domu w obecnej sytuacji?
#!$%@?ństwo w dniu zamówienia zrobić taki numer
#covid19 #koronawirus #zakupy
  • 5
@krajh: tak, zaraz po rozpoczęciu tej izolacji i zamykaniu sklepów, zaczęli masowo ludziom odwoływać zamówienia "na chwilę przed". Możesz przejrzeć tag historycznie.
Tylko wtedy to wyglądało jak panika i brak organizacji - liczyłem, że się ogarną. Jak widać dalej lecą w kulki. Omijać.