Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jestem prawnikiem, po aplikacji i doradzam swoim klientom co mają zrobić by nie stracić wszystkiego na co pracowali przez wiele lat.

Tarcza antykryzysowa.... czy ktoś to w ogóle czytał? Nie da się tego 300 stronicowego dzieła nazwać inaczej niż GÓWNEM. Prawnik tego nawet kijem nie dotykał.

Nie jest w ogóle pisana językiem prawniczym, wiele pojęć jest z DUPY wzięta i można je interpretować na 60 różnych sposobów, art. 15 YYZ?!!!!???!, niczego nie da się zrozumieć. Zawiera błędy, konstrukcja artykułów jest dziwna. BOŻE takie rzeczy się wie na 1 roku studiów. Prawoznawstwo, Logika prawnicza, ja piernicze.

Ile ja bym dał żeby się dowiedzieć kto jest tym czarodziejem-ustawodawca z imienia i nazwiska. Nie zdziwiłbym się jakby to byli studenci 3 roku na praktykach w jakimś ministerstwie.

#prawo #polska #koronawirus #bekazpisu

Państwo z dykty

I nie, nie jestem 13 latkiem. Krew mnie zalewa jak ta je*b* partia niszczy cały kraj.

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Precypitat
  • 30
@AnonimoweMirkoWyznania: z Ciebie taki prawnik jak z każdego frustrata życiowego co se nie radzi i władze obwinia w internecie za to że jest nieudacznikiem... Durniu PiS rządzi 5 rok wcześniej miałeś opozycję przez 18 lat pod rząd u władzy. Typowy frustrat dobrał sobie jedna partie i ja wini za swoje niepowodzenia. Śmieszne prawnik hahaha pierwsze słyszę by prawnik narzekał na wykopie ze mu władza źle robi. Chyba że to nie prawnik
via Wykop Mobilny (Android)
  • 67