Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jestem już kilka miesięcy bez pracy, skończyłam studia i chciałam znaleźć jakąś prace w biurze dlatego nie brałam byle czego. Teraz przez koronawirusa od miesiąca nie pojawiają się nawet żadne oferty, nie mówiąc już o jakimś oddzwanianiu. Rodzice naciskają żebym poszła do pracy w delikatesach centrum, wieś obok mnie. Problem w tym że ja się wstydze tam iść, znam większość młodych osób stamtąd, osobiście albo z widzenia, umarłabym ze wstydu jakbym miała tam stać na kasie i ich kasować, jeszcze pytać o jakieś delikarty, polecać makaron. Albo co gorsza stać na stoisku mięsnym. Bo w ogłoszeniu które tam wisi jest napisane szukamy: kasjera sprzedawcy/ pracownika na stoisko mięsne. I może być tak że będę musiała na to mięso iść. A ja nawet nie wiem co i jak, nie umiałabym kroic tego mięsa, ważyć, nie znam się w ogóle na rodzajach wędlin, a tu babki stoją pól godziny i wypytują o wszystko. Przez koronawirusa odwołali mi autobusy, jezdza tylko 2 kursy dziennie do miasta i nie miałabym jak nawet dojezdzać gdzie indziej, a tam mam tylko 1 km. Co byście robili? Nie chce tam iść, wolałabym już przeczekać tego wirusa i wtedy iść gdzie indziej, tym bardziej że mam oszczedności, bo byłam za granicą w wakacje. W dodatku dużo razy tam byłam i te dziewczyny które tam pracują wyglądają na takie typowe 'karyny' #pracbaza

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Wesprzyj projekt
  • 41
@AnonimoweMirkoWyznania imo jeśli nie masz ciśnienia, że umrzesz z głodu, tylko mieszkasz na spokojnie u rodziców to bym nie szedł do tej pracy, jest ma Ci to przeszkadzać i się będziesz wstydzić. Co do samych aspektów typu rodzaje wędlin to jest to do nauczenia pewnie w 2 dni ;p

Jednak rozumiem aspekt psychologiczny i pracę z pato karynami, chociaż imho to żaden wstyd taka praca.