Wpis z mikrobloga

Czy jest tu ktoś z #inpost, kto mógłby mi pomóc, bo co się dzieje z moją paczką przechodzi ludzkie pojęcie :( Przesyłka została prawidłowo nadana, wyłożona do paczkomatu i utknęła, leży tam od 7 maja. Nadawca dzwonił na infolinię już z 20 razy, 5 razy został wysłany monit i zlecone zostało przeszukanie paczkomatu, które ANI RAZU się nie odbyło. Widzę w aplikacji, że przesyłka leży w paczkomacie. Dalsze dzwonienie nie ma sensu, pisałam meile i dostawałam jakieś bezsensowne odpowiedzi, nie ma z ich strony żadnej pomocy. Nie rozumiem jak tak znana firma, która jest na rynku od wielu lat i ludzie jej ufają, może tak traktować klientów. Nie wiem już co mogę zrobić, piszę tutaj, bo naprawdę nikt nie chce mi w tej sprawie pomóc (,) może ktoś miał podobną sytuację i wie co zrobić.
  • 7