Wpis z mikrobloga

@bigger najlepszym problemem gaznikowcow są gaźniki. Czekam na dysze i śruby mieszanki. Po czyszczeniu nie jestem w stanie go wyregulować. Albo chodzi za ubogo albo się zalewa...
@AdamES: Jesli to Cie pocieszy to w 990 tez spore problemy z ukladem paliwowym. Jakies zaworki na listwie, przerywanie i dymienie jak batory.

To sa genialne w prowadzeniu motocykle, ale bardzo wymagajace serwisowo i arcy drogie w czesciach.
I moim zdaniem miano turystycznego enduro zupelnie nie pasuje, bo to turystyczne enuro powinno byc arcy trwale, tanie , wygodne i z duzym zasiegiem.

Mam taki motocykli i jest warty moze z 5k.
Pobierz bigger - @AdamES: Jesli to Cie pocieszy to w 990 tez spore problemy z ukladem paliwow...
źródło: comment_1590049565ATBrVpDW3ze9jW62Y4Pcwe.jpg
@bigger ale Kajtek jak jest na chodzie dostarcza bardzo dużo wrażeń i emocji. Bardzo chce swojego ożywić. Płaskie oringi w śrubach mieszanki to kwestia wieku motocykla a nie jego wady. Reszta to był serwis rzeczy których nikt wcześniej nie robił. Z zawiasu wylałem mazut, uszczelniacze pękały w rękach przy zdejmowaniu. Dysze w gaźnikach były całe czarne. Pewnie teraz jeszcze przez jakiś czas będą wychodziły inne gumowe elementy. Nie będę mu oszczędzał gotówki,
@AdamES: Mi o zaletach tego (tych) motocykla nie muszisz mowic.

Tylko chozi o to,zeby zalety nie przeslaanialy wad. ( )

Płaskie oringi w śrubach mieszanki to kwestia wieku motocykla a nie jego wady.

Dysze w gaźnikach były całe czarne.


No ok, ale np. dla rownowagi w moim KLR, ktory ma pewnie ze 100kkm przbiegu ( u mnie od 10kkm na blacie i kilkunastu dobrych lat) gaznik