Wpis z mikrobloga

@Musztardowytygrys9: mam tak samo, jeżdżę od lat i może z 4-5x wpuściła mnie gdziekolwiek lub ustąpiła jakaś różowa xD a jak ja kogoś wpuszczam niebiescy zawsze w jakikolwiek sposób dziękują, czy to ręką machnie czy awaryjne, a różowe nigdy nic xD
  • Odpowiedz
@Musztardowytygrys9: moja dziewczyna jak prowadzi to się zawsze mega stresuje, boi się zwyczajnie, skupia się ciągle żeby czegoś nie #!$%@?ć więc nie zwraca uwagi na to co robią inni użytkownicy ruchu drogowego obok niej, liczy się tylko to co jest z przodu. Cholera wie czy to reguła, ale może po prostu naszym dziewczynom brakuje luzu
  • Odpowiedz
Wynika to z braku kultury na drodze czy z trudnością łączenia ze sobą czynności tj. jazda na wprost i obserwacja otoczenia?


@Musztardowytygrys9: jest to spowodowane tym, że kobiety w naszym społeczeństwie nie są w ogóle miłe i są egoistyczne uważają że to one są uprzywilejowane bo są kobietami więc dlaczego osoba uprzywilejowana i według nich wyżej w drabinie społecznej ma wpuszczać mężczyznę który jest według nich w tej drabinie niżej. Równie
  • Odpowiedz
  • 15
@Musztardowytygrys9 bo niewpuszczanie jest zgodne z przepisami, a kobiety statystycznie jeżdżą bardziej przepisowo. Teraz wprowadzono jazdę na suwak i najczęściej stare Janusze nie wpuszczają xD
  • Odpowiedz
@epicentrum_chaosu:
Zgadzam sie. Kiedy widziałem jak pacjent beemką wyskoczył wyprzedzać na trzeciego. Liczył ze ten z naprzeciwka zjedzie na awaryjny. A to była ona. Smierc w oczach ale nie zjechała bo linia ciągła. Wydaje mi sie tez ze u kobiet to jeszcze atawistyczne w obliczu niebezpieczeństwa wyjściem jest trzymanie sie zasad ponad wszystko. Tak jak na zawalonym parkingu odstępuje sie czasem od na przykład zasady prawej strony to tu następuje zwarcie.
  • Odpowiedz