Wpis z mikrobloga

@panato: Zależy jak do tego podejdziesz. Możesz używać tylko do przeglądania projektów innych twórców albo zainwestować czas, trochę funduszy, zbudować dobre portfolio, rzesze followersów i może to się przełożyć realnie na pozyskiwanie klientów / rozpoznawalność, ale wiadomo w miesiąc się tego nie zrobi, to bardziej długoterminówka. Dla mnie to świetne źródło inspiracji jak i miejsce na portfolio
@Qrwencjusz: mam tam jakieś konto do stalkowania/przeglądania, więc to nie problem, bardziej mnie interesuje to czy klienci rzeczywiście szukają tam ludzi, czy to tylko takie kółko wzajemnej adoracji. Na brak roboty nie narzekam (bardziej webdev here), ale czasami robię jakieś logoski + mam sporo rzeczy, które nie poszły w świat, tylko mam wrażenie, że żeby to tam zostało zauważone to trzeba sobie followersów nazbierać i wrzucać cały pakiet ID z mockupami
@panato: Czytałem kiedyś artykuł na Grafmag (dobry polski portal o grafice) gdzie był robiony wywiad ze znanymi polskimi firmami / twórcami i chwalili oni Dribbble pod kątem pozyskiwania klientów, więc może coś być na rzeczy. Ja jeszcze nie jestem tak duży tam więc trudno mi ocenić. Same logosy też dają radę, generalnie jeśli są dobre. Zobacz sobie takich twórców jak Jeroen Van Eerden, Vadim Carazan, Alex Tass, Dmitry Lepisov, Mihai Dolganiuc