Wpis z mikrobloga

dzwoniłem na infolinię LG, Pani próbowała mi pomóc ale nic z tego nie wyszło, twierdzi, że gdyby była wina telewizora to nie działałyby inne aplikacje. Do Playera w weekend dodzwonić się nie da. Na HBO Go wyskakuje mi komunikat "Connection error occured, please try again. (10.24). Mój model telewizora 43UH6507.
U mnie wersja softu na LG 05.10.45 [LG] webOS / UK6750PLD. Zlokalizowany jestem w Polsce, TV podłączony za pomocą przewodu lub WIFI. Błąd w player.pl jak u kolegi - Kod błędu: -501 (Certyfikat sewera). Kolejna aplikacja, która się wysypała, to HBOGO. Tutaj powodem jest rzekomo problem z siecią, ale... z siecią wszystko OK. Na kilkadziesiąt prób uruchomienia obu aplikacji player.pl czasem wystartuje, a HBOGO miesza swoim niebieskim kółeczkiem i może tak wisieć