Wpis z mikrobloga

U mnie to samo. Na 100% błąd po stronie LG. To samo miałem ostatnio z pilotem. Zrobili aktualizacje i pilot nie działał na dekoderze Vectra. Błędy mam te same co wszyscy. Na TV Sony w innym pokoju wszystko działa bez problemu. Internet po kablu i po WIFI śmiga - test pokazał 200 MB/s ...
@wojciech-machon:
Witaj,
Proszę odinstalować aplikację, wyłączyć TV na ok. 15 min i ponownie zainstalować aplikację.
Jeśli to nie pomoże proszę o dodatkowe informacje:
- adres e-mail Twojego konta w player.pl (w przypadku logowania Facebookiem adres e-mail powiązany z kontem na FB) celem rejestracji zgłoszenia
- model TV
- zdjęcie z widocznymi informacjami w sekcji Ustawienia aplikacji Player na TV
- sposób połączenia: kabel / wifi
- dostawcę internetu
- zrzut ekranu
@mu0dy: co pisal Wojtek? Chodzi Ci o to co ja pisalem? Sprobowalem, nie zadzialalo po reinstalacji. Na player.pl problem rozwiazany. Z ciekawosci sprawdzilem hbogo i rzeczywiście wiesza sie, ale bez takiego bledu jak player.
A lg odpisalo mi to: jako producent udostępniamy jedynie platformę, na której mogą działać aplikacje. Za proces ich aktualizacji, dostępność i poprawne działanie odpowiadają natomiast dostawcy poszczególnych aplikacji.

Zabawne. Telewizor za 2k Euro a oni lecą w takie teksty zamiast zadzwonic do hbo i naprawic ten badziew.
Działa Wam już w 100% to gówno ;) ?
Wczoraj (niedziela, godzina 17:00) aplikacja HBOGO zaczęła się uruchamiać.
Można aktywować urządzenie z poziomu komputera/smartfona i oglądać co się chce.
Niestety, ta #!$%@? nie zapamiętuje tej aktywacji. Ponowne włączenie apki powoduje, że muszę aktywować aplikację ponownie. Lekko wkrewiające.