Wpis z mikrobloga

chciałbym kupić sobie motocykl i mam pytanie dla bardziej doświadczonych

spodobał mi się keeway tx 125
chciałbym mieć możliwość wjechania na pole/leśne drogi poeksplorować jakieś zadupia, ale czy te opony będą sprawdzać się na asfalcie?

dodam, że chciałem go wykorzystywać do turystyki - rowerem potrafię pol polski zjechać z namiotem w sakwie i tutaj tak samo chciałem robić - ale nawet w takim brykaniu po wsiach 80% trasy będzie po asfalcie

mieszkając w Poznaniu samo dojechanie do szutrowych dróg zajmie mi 20km, no i po samym Poznaniu też pewnie bym jeździł trochę

Czy jest duża różnica pomiędzy "enduro" z terenowymi oponami a nakedem 125 z oponami szosowymi?
Jak enduro z terenowymi oponami sprawdza się na asfalcie?
Jak naked z szosowymi oponami sprawdza się na drogach szutrowych?

#motocykle125 #motocykle #motomirko
Pobierz gromwell - chciałbym kupić sobie motocykl i mam pytanie dla bardziej doświadczonych
...
źródło: comment_1591217343E2I9FJuwlkSQ3yGcnC0MCc.jpg
  • 29
Co do opon to na suchym będzie raczej normalnie, oczywiście przy spokojnej jeździe. Na mokrym będzie źle, łatwo o upadek
@gromwell: 125 są leciutkie, popatrz sobie na Youtube co kiedyś ludzie robili na WSK i MZ w lasach. Do przyjemnej turystyki bez wygłupów da sobie radę. A co do opon, zawsze można zmienić na kostkę.
@zdjecie_z_wenszem:
za taka YBR 125 chcą 5k 10-15 letnią
a tutaj mam za 6k (na firmę) nówkę sztukę
myślałem o tym, ale w okolicy nie ma niczego ciekawego

@RupturaPerinei: @krypec:
no właśnie czytałem pozytywne opinie o tych keewayach/benelli, wiadomo ze jakość japońska to nie będzie, ale bardziej ufam nówce niż poniemieckiemu szrotowi
@gromwell: inny znajomy kupił nowego zippa, coś podobnego do tego który cię zainteresował. Podobno też miał nieźle opinie i np. wizualnie wygląda całkiem solidnie, mechanicznie dupy nie urywa, ale działa jak na razie nieźle chociaż kompletnie nie moja bajka. Miał jakiś drobny problem więc oddawał go do serwisu, ale generalnie jest zadowolony.
Gwarancja w przypadku Chińczyka jak zresztą i innych producentów to loteria i tyle, że nie zapłacisz kasy jak coś
@gromwell: OK, to ja mogę popisać o pierdołach, które widzę, ale to wszystko nie ma znaczenia, bo to tylko zdjęcia + przy motocyklu za 3k ważne, żeby jeździł prosto i był kompletny. Opony są pewnie oryginalne, więc nie tyle zużyte przy tym przebiegu, a po prostu stare (15 lat!). W sumie DOT (odciśnięta data produkcji) opon powie sporo, jeśli są oryginale, to dobrze, pewnie przebieg prawdziwy. Jeśli jest prawdziwy to brać,
@gromwell: no motocykl ;) pewnie, że fajnie wyglądają, pytanie czy taki Hyosung (to chyba koreańczyk?) będzie miał jakiekolwiek części zamienne dostępne. Jestem konserwatywny, pierwsze moto 125 powinno być jak najbardziej popularne i łatwo zbywalne. Jak pojeździsz chwilę, to dopiero przekonasz się co cię kręci i co chcesz dalej.
Jak enduro z terenowymi oponami sprawdza się na asfalcie?

Jak naked z szosowymi oponami sprawdza się na drogach szutrowych?


@gromwell: NIE MA TAKICH MODELI.
Albo inaczej:
ŻADNE

To co pokazujesz to jest motocykl właśnie do takiej jazdy jak potrzebujesz.
Opony stricte terenowe są potrzebne na leśne drogi gdy popada deszcz. Na pola, łąki, na piach do szybkiej jazdy po leśnych drogach.
Natomiast takie opony niezbyt nadają się na asfalt.
To co
125 są leciutkie, popatrz sobie na Youtube co kiedyś ludzie robili na WSK i MZ w lasach


@Donmenello: Ale żeś porównał.
WSK 125 do najlżejszych nie należała bo ważyła z płynami 110kg.
Natomiast 125 ze zdjęcia waży 135kg z płynami.
Ciężki w #!$%@? motocykl.
Bo takie suzuki dr-z 400 waży z płynami 135kg. a ma 40KM