Aktywne Wpisy
finchharold +33
Ostatnio zauważyłem że w IT sporo ludzi jeździ komunikacją i nie mają auta. Mówie o ludziach którzy zarabiaja powyżej średniej krajowej sporo. U mnie w teamie to nawet 30% nie ma samochodu, gdzie w innych pracach to każdy miał samochód nawet jak pracowałem w kołchozie po szkole za miminalną. Z czego to wynika? Że pracownicy IT są pragmatyczni i jeśli faktycznie nie potrzebują auta to go po prstu nie kupują żeby nie
Pytanie dla pracowników IT
- Mam auto 66.6% (1549)
- Nie mam auta 33.4% (776)
Qontrol +11
#alkoholizm #alkohol #uzaleznienie
Hmmm, jestem po zamkniętej terapii odwykowej leczenia alkoholizmu.
Mam 32 lata.
Córka śpi, żona śpi.
Ostatni raz alko miałem w ustach 11 czerwca.
Do teraz.
Jezu ale mnie #!$%@?ła gadka na urodzinach itp, gdzie matka czy ktoś z rodziny mówił że "nie, on nie może pić"
Oczywiście że #!$%@? mogę, mogę robić co #!$%@? chce. Nie ma że nie mogę, ale po prostu nie chce.
Kupiłem se 4 piwka
Hmmm, jestem po zamkniętej terapii odwykowej leczenia alkoholizmu.
Mam 32 lata.
Córka śpi, żona śpi.
Ostatni raz alko miałem w ustach 11 czerwca.
Do teraz.
Jezu ale mnie #!$%@?ła gadka na urodzinach itp, gdzie matka czy ktoś z rodziny mówił że "nie, on nie może pić"
Oczywiście że #!$%@? mogę, mogę robić co #!$%@? chce. Nie ma że nie mogę, ale po prostu nie chce.
Kupiłem se 4 piwka
Telefon kupiłem w najdroższej możliwej konfiguracji w dniu premiery z oficjalnej strony OnePlus.
Telefon przez pierwsze 3 miesiące był super, przesiadka z iphone 6s plus była udana.
Po 3 miesiącach - wypalony ekran. Ekran był na tyle wypalony, że przy dosłownie wszystkim było widać to kółko od czytnika lini papilarnych i godzine, wifi itd. Pisałem z innymi użytkownikami 7 pro i nikt nie miał takich problemów z ekranem, nawet do teraz. Wysłałem - 4 dni telefon z powrotem u mnie z nowym ekranem.
Po pół roku - nie działający Warp charge. Testowałem mój telefon z inną ładowarką warp i działał, napisałem o tym do oneplusa - wysłali mi nową.
No i po 11 miesiącach - uszkodzony aparat szeroko-kątny ( wszystko było za mgłą). Na moje oko była to rozklejona soczewka. Wysłałem do oneplusa - no i tu jest problem. Już 6 dzień i dalej nic. Nawet się naprawy nie podjeli. Mają dopiero zrobić inspekcje w środę. A od czwartku zaczynają się dni ,,nie robocze". Czyli będe bez telefonu co najmniej 2 tygodnie.
Ogółem po tych wszystkich akcjach. Jestem bardzo nie zadowolony z tej tego chińskiego wytworu. Kupiłem go bo pisaliście o niezawodności, jakości itd. Lecz na własnej skórze przekonałem się, że mój poprzedni telefon - 4 letni iPhone mniej razy się ściął, niż ten flagowiec się zepsuł. Aktualnie walczę z OnePlusem, bo nie chcę już tego telefonu widzieć na oczy. Chcę dostać kasę z powrotem, albo nowy, albo ewentualnie mogę dopłacić do nowszego modelu. (dla chętnych mogę wrzucić screeny wszystkiego co tu opisałem). Może mój przypadek jest wyjątkowy? Albo inni ludzie o tym nie piszą. Ale ja nigdy nie kupiłbym już OnePlusa.
Pisałem z innymi użytkownikami 7 pro i nikt nie miał takich problemów z ekranem, nawet do teraz.
No stary, sam piszesz, że nikt poza Tobą nie ma takiego problemu a generalizujesz, że telefony OnePlus są do niczego... Ja mam Op7Pro od roku i nigdy nie miałem najmniejszego kłopotu z telefonem także tego.
Nowy model z drugiej strony ma bardzo poważne wady ekranu i jeżeli chcesz wymienić 7 na 8 i
@BlackFett
@SpeaRRR
@Bergi