Wpis z mikrobloga

Napiszę tutaj chyba pierwszą negatywną opinie jaką widziałem o #oneplus #oneplus7pro

Telefon kupiłem w najdroższej możliwej konfiguracji w dniu premiery z oficjalnej strony OnePlus.
Telefon przez pierwsze 3 miesiące był super, przesiadka z iphone 6s plus była udana.

Po 3 miesiącach - wypalony ekran. Ekran był na tyle wypalony, że przy dosłownie wszystkim było widać to kółko od czytnika lini papilarnych i godzine, wifi itd. Pisałem z innymi użytkownikami 7 pro i nikt nie miał takich problemów z ekranem, nawet do teraz. Wysłałem - 4 dni telefon z powrotem u mnie z nowym ekranem.

Po pół roku - nie działający Warp charge. Testowałem mój telefon z inną ładowarką warp i działał, napisałem o tym do oneplusa - wysłali mi nową.

No i po 11 miesiącach - uszkodzony aparat szeroko-kątny ( wszystko było za mgłą). Na moje oko była to rozklejona soczewka. Wysłałem do oneplusa - no i tu jest problem. Już 6 dzień i dalej nic. Nawet się naprawy nie podjeli. Mają dopiero zrobić inspekcje w środę. A od czwartku zaczynają się dni ,,nie robocze". Czyli będe bez telefonu co najmniej 2 tygodnie.

Ogółem po tych wszystkich akcjach. Jestem bardzo nie zadowolony z tej tego chińskiego wytworu. Kupiłem go bo pisaliście o niezawodności, jakości itd. Lecz na własnej skórze przekonałem się, że mój poprzedni telefon - 4 letni iPhone mniej razy się ściął, niż ten flagowiec się zepsuł. Aktualnie walczę z OnePlusem, bo nie chcę już tego telefonu widzieć na oczy. Chcę dostać kasę z powrotem, albo nowy, albo ewentualnie mogę dopłacić do nowszego modelu. (dla chętnych mogę wrzucić screeny wszystkiego co tu opisałem). Może mój przypadek jest wyjątkowy? Albo inni ludzie o tym nie piszą. Ale ja nigdy nie kupiłbym już OnePlusa.
  • 7
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Krzemiec:

Pisałem z innymi użytkownikami 7 pro i nikt nie miał takich problemów z ekranem, nawet do teraz.

No stary, sam piszesz, że nikt poza Tobą nie ma takiego problemu a generalizujesz, że telefony OnePlus są do niczego... Ja mam Op7Pro od roku i nigdy nie miałem najmniejszego kłopotu z telefonem także tego.

Nowy model z drugiej strony ma bardzo poważne wady ekranu i jeżeli chcesz wymienić 7 na 8 i
Przedwczoraj dostałem telefon z powrotem. Wymienili mi pół telefonu na nowy. Ogółem problem którego nie zgłaszałem bo się już do niego przyzwyczaiłem, tj. czasami nie działającym warp charge, sam się rozwiązał - wymiana płyty głównej. Co do naprawy wszystko jest zrobione naprawdę dobrze, ale łącznie patrząc na sumę napraw w moim telefonie, to z tych zepsutych części można drugiego oneplusa złożyć.

@BlackFett
@SpeaRRR
@Bergi
Krzemiec - Przedwczoraj dostałem telefon z powrotem. Wymienili mi pół telefonu na now...

źródło: comment_1592001787M2vh3mLYTATer2FuHm9akr.jpg

Pobierz