Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Jaki jest "zwyczajowy" czas na rozpatrzenie reklamacji? Nie mówię tu o regulaminowych 30 dniach.

13 dni temu, godzinę przed odnowieniem się pakietu #plush wyczyściło konto za transfer danych mimo ogromnego zapasu w jeszcze obowiązującym pakiecie. Kilka minut po tym złożyłem reklamację. Musiałem szybko (i niesłusznie) doładować, by w ciągu godziny nie stracić usług.

Chętnie poznam konkurencyjną ofertę - najlepiej na nadajnikach #plus. Obecnie to 20 zł miesięcznie (25 zł, ale 5 doładowanie gratis) za no-limit i 16 GB internetu (z czego 6GB aktywowane za darmo w aplikacji), w tym 2,65 GB w UE (na tym mi zależy). Potrafiło wyjść jeszcze taniej (~ 12 zł) przy promocji podwajania doładowań, gdzie ładowałem np. na rok. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dziękuję za pomoc!

#siecikomorkowe #plusgsm #telefony
  • 2
  • Odpowiedz