Wpis z mikrobloga

Mirki mam problem audi a4 b6 ale problem chyba uniwersalny,wracałem z pracy około 15 min pracy silnika, odczekałem kilka minut po powrocie i chciałem sprawdzić płyn chłodniczy, otworzyłem kurek no i stało się... cisnienie bylo duze i uslyszałem syk i na dole zbiornika sporo kropel płynu.Dzisiaj odpalam zeby sprawdzić system i wyskoczyło check engine.Pytanie do was co tam mogło się stać, ciśnienie rozerwało jakis węzyk czy cos innego , jakie sa koszty naprawy takiej awarii?
#motoryzacja #mechanikasamochodowa #audi #samochody
  • 12
@Tomborus: Vagi z tamtych lat to przy zbyt niskim poziomie co najwyżej wyświetlą kontrolkę płynu a nie check engine. I też nie ma żadnych czujników badających ciśnienie w układzie chłodzenia. To najpewniej zbieg okoliczoności że się zapaliła.
@Tomborus: jaki silnik?
w np 1.8t nie ma szans odkręcić zbiorniczka na rozgrzanym silniku bo ten układ pracuje na podciśnieniu i zawsze wywali płyn
silnik musi trochę przestygnąć i dopiero można powoli próbować zdjąć korek
@Tomborus: Pewnie to samo co w 1.8t
ogólnie ubywało Ci płynu czy co, że cię wzięło na odkręcanie korka?
uzupełni braki, tam gdzie się polało płynem polej woda bo inaczej ci się wszystko oblepi w syfie
jeśli boisz się o upg to odkręć korek na zimnym silniku i niech ktoś za ciebie odpali auto, a ty patrz czy przy starcie pojawiły się bąble w zbiorniczku, do tego czy przy zwiększaniu obrotów